فقط ۴۵۰ هزار تومان

آرمان: خرید و فروش ۱۰۰ هزار تومانی نوزاد در تهران
اگر نوزاد را به قیمت ۱۰۰ هزار تومان به یک خانواده بالاشهری و مایه‌دار بفروشند و نوزاد برای خودش بچه پول‌دار بشود یعنی شما با یک سناریوی هندی مواجه هستید. اما اغلب این نوزادان برای گدایی خریدوفروش می‌شوند و عاقبت‌شان مثل همین فیلم‌هایی است که آدم در سینما می‌بیند و کل موهای بدنش می‌ریزد.

آفتاب یزد: چرا موزه‌ها در ایران همگی مگس می‌پرانند؟
یک طوری می‌گوید موزه‌ها همه مگس می‌پرانند انگار بقیه جاها در حال پارو کردن پول هستند. صنایع به آن گندگی دارند مگس می‌رانند. موزه‌ها که جای خود دارند.

خبرگزاری‌ها: اولین هشدار از سواستفاده از کارت‌های خرید
دیروز و پریروز همین جا گفتیم که از کارت‌های خرید کالای خرید ایرانی سواستفاده می‌کنند و اگر صبر کنید حتما می‌توانید به جای کالای ایرانی کالای خارجی هم بخرید. این هم از پیش‌بینی ما.

جام‌جم: خشونت خانگی در مرز هشدار
البته در خانه ما این طوری است که فقط در صورتی که اینترنت قطع می‌شود داد و بیداد می‌شود. روش اغلب خانواده‌ها در دادوبیداد کردن هم این طوری است که اول همه به مودم فحش می‌دهند بعد به اینترنت و بعد به جاهایی که نمی‌توانم بگویم. بعد هم که می‌بینند که زورشان به آنها نمی‌رسد همدیگر را می‌زنند. البته بیشتر پدر بقیه را می‌زند و بیشتر هم بچه‌ها هستند که کتک می‌خورند که چرا زیاد دانلود می‌کنند و حجم اینترنت تمام می‌شود.

سایت‌ها: ربودن زن جوان به خاطر ۴۵۰ هزار تومان
باز رحمت بر پدرشان که ناموس آدم را می‌دزدند و فقط ۴۵۰ هزار تومان طلب می‌کنند. بترسید از آن روزی که ناموس‌تان را ببرند و بگویند یک میلیارد تومان بدهید و شما مجبور باشید که بگذریم… / چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

کد خبر : 7749 ساعت خبر : 11:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7749
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات