نیما کرمی: محافظه‌کار نمی‌شویم

چهارشنبه ۲۷ آبان و چند رویداد هنری:

یک:نیما کرمی مجری تلویزیون در گفتگویی با خبرگزاری مهر درباره آنچهدر برنامه «فیتیله» رخ داده اینطور گفت: این مساله نشان داد که کار در رسانه بسیار سخت است، فشار بالاست و گاهی یک اشتباه می‌تواند ۲۰ یا ۳۰ سال سابقه افراد را زیر سوال ببرد. البته این مساله باعث نمی‌شود که محافظه کار شویم و یا دست و دلمان بلرزد وگرنه از روز اول نمی‌بایست وارد این شغل شویم، ما در هر حال سعی می‌کنیم کار خود را انجام دهیم و اشتباه نداشته باشیم.

دو: حسین یاری که این روز‌ها فیلم «پدر آن دیگری» را بر پرده سینما‌ها دارد از مخاطبانی که این فیلم را دیده‌اند، خواست که تماشای این فیلم را به خانواده و عزیزانشان توصیه کنند. این بازیگر با اشاره به ساختار قصه‌گو و ژانر خانوادگی – اجتماعی فیلم گفت: به نظر من فیلمی موفق است که آیینهٔ جامعه‌اش باشد و تماشاگر در واقع بخشی از خودش را ببیند.

اکران مردمی فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» آخرین ساختهٔ «یدالله صمدی» ۲۶ آبان ماه با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

سه: و اما یک رویداد جالب. آیین آغازین اجرای نمایش «تهران بی‌تو» با طراحی و کارگردانی احمد کچه‌چیان، شب گذشته سه‌شنبه ۲۶ آبان ماه با حضور علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی برگزار شد و داود رحمتی، یکی از تماشاگران پیگیر تئا‌تر روبان افتتاح این نمایش را قیچی کرد. داود رحمتی فردی است که به طور مستمر به تماشای آثار نمایشی می‌نشیند و فرد خلاقی است. او تا امروز چند فیلم‌نامه نوشته و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.

گزارش‌گر: انوشه میرمجلسی

پایان پیام

کد خبر : 8555 ساعت خبر : 0:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8555
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات