ورود ورزشکاران مسابقات کوراش به خرم‌آباد

ورود ورزشکاران مسابقات کوراش به خرم‌آباد

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

به گزارش پایگاه خبری گلونی ورزشکاران و مهمانان مسابقات جهانی کوراش امروز وارد خرم‌آباد شدند. مهر نوشت آرش میراسماعیلی، نایب رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشور بعد از ظهر امروز گفت: تاکنون ۹۰ درصد مهمانان و ورزشکاران مسابقات جهانی کوراش آمده‌اند و مابقی تیم‌ها تا پایان شب به خرم‌آباد می‌رسند. نایب رئیس فدراسیون جودو کشور به برگزاری انتخابات قاره‌ای کوراش طی صبح فردا و انتخابات هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون جهانی کوراش در بعد از ظهر این روز اشاره کرد و افزود: این کنگره در هتل رنگین کمان شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود. وی همچنین اظهار کرد: مهمانان ویژه این مسابقات امروز از قلعه فلک‌افلاک و سطح شهر خرم‌آباد بازدید داشتند. ورزشکاران و مربیان و سرپرست‌ها نیز فردا صبح به بازدید از شهر و اماکن تاریخی رفته و برای شام نیز استاندار لرستان میزبان هیئت رئیسه و سرپرست های تیم‌ها خواهد بود.

طی خبری از فارس،‌ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز گفت: با توجه به حجم بالای بارندگی‌ها در طول هفته گذشته طبیعی بود که یک سری مشکلات به وجود آید که به طور ویژه در شهرستان‌های کوهدشت و دوره‌چگنی شاهد به وجود آمدن یک سری مشکلات بودیم، ولی طی بازدیدی که از این مناطق به وجود آمد، تلاش و زحمات همه عزیزان امدادگر و خدمت‌رسان را به عینه مشاهده کردیم و یقینا اگر آمادگی و اطلاع‌رسانی به موقع صورت نمی‌گرفت، خسارات بسیار زیادی به وجود می‌آمد. وی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد تمام دستگاه‌های استان لرستان در خدمات‌رسانی به مناطق حادثه‌دیده سیل اخیر در این استان، به عملکرد هلال‌احمر لرستان در این زمینه اشاره کرد و گفت: هلال‌احمر استان لرستان در جریان حادثه اخیر عملکرد بسیار خوبی در مناطق سیل‌زده داشت که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه می‌کنیم.

رئیس اداره هواشناسی بروجرد هم امروز از پیش‌بینی بارش ۶۰۰ میلیمتری در سال جاری در بروجرد خبر داد و گفت: بارش باران در شهرستان بروجرد از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون در درازمدت افزایش چهار برابری داشته است.

خبر دیگر از بروجرد که تسنیم نوشت خبر توزیع شیر در مدارس بود. ابوالفتحی از توزیع سهمیه شیر مدارس شهری و روستایی بروجرد خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر سهمیه شیر روستا رسیده و در حال توزیع است و سهمیه شیر مدارس شهر هم در روزهای آینده در میان دانش آموزان توزیع می‌شود. این سهمیه در ۷۲ روز از سال تحصیلی در میان دانش آموزان مدارس مختلف توزیع می‌شود.

امروز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان را در تمام شهرستان‌های استان اعلام کرد. راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان خرم‌آباد ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت پل شهداء- سه‌راه اسدآبادی و در مصلای الغدیر با سخنرانی گودرز کریمی فر مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان به پایان می‌رسد.

تسنیم نوشت امروز در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم خیبر خرم‌آباد در برابر مس کرمان مغلوب شد. این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان و با قضاوت رضا تارخ آغاز شد که با برتری یک‌ بر صفر تیم مس کرمان به پایان رسید؛ تک‌گل این بازی توسط فرزاد حسین‌خانی از تیم مس کرمان در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید. این تیم درمجموع ۱۳ بازی خود، با چهار برد، چهار مساوی، پنج باخت، ۱۶ گل زده و ۱۲ گل خورده، ۱۶ امتیازی است و هم‌ اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 7615 ساعت خبر : 9:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7615
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات