گلونی

از باغ آلبالوی پسیانی تا ترور نعیمی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی که در سالن چهارسو روی صحنه است، تا ۶ آذر ماه تعداد ۳۶ اجرا داشته و برای ۷۶۱۳ تماشاگر روی صحنه رفته است. برای این نمایش ۶۰۱۴ بلیط تمام بها، ۲۳۷ بلیط نیم بها و ۱۳۶۲ بلیط مهمان ارائه شده که رقم فروش آن را به ۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسانده است. گنجایش سالن چهارسوی مجموعه تئا‌تر شهر برای این نمایش ۲۱۶ صندلی است.

نمایش «ترور» به کارگردانی حمید رضا نعیمی در سالن اصلی مجموعه تئا‌تر شهر طی ۷ اجرا و ۳۶۷۵ تماشاگر داشته که ۳۱۲ بلیط آن تمام بها، ۱۹۰۶ بلیط تخفیف دار، ۱۴۵۷ بلیط مهمان برای آن ارائه شده است. جمع فروش این نمایش در ۷ اجرا ۳۹ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال اعلام شده است. گنجایش سالن اصلی مجموعه تئا‌تر شهر ۵۷۹ صندلی است.

اجراهای جشنواره تئا‌تر مقاومت

نمایش «پدران، مادران، فرزندان» به کارگردانی آرش عباسی که از جمله اجراهای جشنواره تئا‌تر مقاومت بود نیز در ۹ اجرا ۲۳۶ تماشاگر داشت. سالن سایه گنجایش ۶۰ تماشاگر دارد. برای این نمایش که در هر روز دو نوبت روی صحنه رفته ۷۲ بلیط تمام بها، ۱۱ بلیط تخفیف دار و ۱۵۳ بلیط مهمان ارائه شده و فروش آن ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بوده است.

نمایش «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به کارگردانی زری اماد نیز که در «پلاتو اجرا» مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه است و تا ۶ آذر ۱۲ نوبت اجرا شده در این زمان ۲۶۰ تمااشگر داشته است. این سالن تنها ۲۶ صندلی ظرفیت دارد. طبق آمار اعلام شده برای این نمایش ۱۱۷ بلیط تمام ب‌ها، ۱۷ بلیط نیم ب‌ها، ۸ بلیط تخفیف دار و ۱۱۸ بلیط مهمان ارائه شده که رقم فروش ۱۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال برای این نمایش ثبت شده است.

در خانه نمایش اداره تئا‌تر نیز که میزبان نمایش‌هایی از جشنواره تئا‌تر مقاومت بود اجرای نمایش «کوچ» به کارگردانی حسین احمدی قاجاری به پایان رسید. این نمایش از ۱۷ تا ۲۲ آذر ۹۴ تماشاگر داشته است.

پایان پیام

 

خروج از نسخه موبایل