گلونی

بزرگمهر داعشی اعدام باید گردد

متاسفانه بعد از توهین مهران مدیری و در صدر آن امیرمهدی ژوله به عنوان سرپرست تیم نویسندگان به مقام بزرگ ایرانی تاریخ بشر، شاه شاهان، شاه ایران و توران و انزان و انشان و اکناف و افغان و انبان، کورش کبیر، بزرگمهر حسین‌پور هم به مقام بزرگمهر حکیم توهین کرد و از مردم خواست اسم سگ‌هایشان را بزرگمهر بگذارند.
بزرگمهر حسین‌پور از جمله هنرمندان مشکوکی است که در هفته‌های اخیر مرتب به فرانسه رفت‌وآمد داشته است و ارتباط او با لابی داعش در پاریس تقریبا مشخص است. او قبلا هم با توهین به گروه متالیکا گروهی از جوانان وطن را رنجانده بود و حالا دارد بزرگ وزیر ایرانی تاریخ، یعنی بزرگمهر را تخریب می‌کند.
لذا با توجه به توهین‌های سازماندهی شده، ما جمعی از کورش‌دوستان اعلام می‌کنیم خواهان تیرباران همه کسانی هستیم که در توهین به کورش سهم داشته‌اند اما کله بزرگمهر حسین‌پور را قبل از تیرباران باید در روغن داغ فرو کنیم تا آرام بشویم.

اما سرخط خبر‌ها:

یک مدرس دانشگاه مدعی شد که ۷۰ درصد ایرانی‌ها از چت و گفت‌وگوی نوشتاری فضای مجازی استفاده می‌کنند.
مدعی شدن نمی‌خواهد. معلوم است که استفاده می‌کنند. من خودم چهارماه است با برادرم حرف نزده‌ام. دروغ است بگویم قیافه‌اش را فراموش کرده‌ام ولی صدایش را دیگر نمی‌شناسم.

باهنر: با اقدامات خودسرانه برخورد شود.
با اقدامات خودجوش چه‌طور؟

طارمی در پاسخ به این واکنش‌های برخی هواداران بر روی صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«سلام… هرکی هر انتقادی داره بگه و هر ناسزایی دوست داره بگه. من از این انتقاد‌ها و ناسزا‌ها درس می‌گیرم و باعث پیشرفتم می‌شه… من مث هوادارای پرسپولیس ۶ آتیشه هستم و هر کاری از دستم بیاد برای تیم محبوبم انجام می‌دم.»
آفرین! چه مودب و باکلاس و باحال. خیلی فرهنگی‌طور برخورد کرده با قضیه. خوشمان آمد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: افرادی که سابقه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای را دارند به راحتی نمی‌توانند مجوز فعالیت در ایران را دریافت کنند.
پس به ناراحتی می‌توانند. یعنی کمی دردسر دارد اما نشدنی نیست.‌ ها؟

افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودرو‌ها
اشتباه نکنید این خبر درباره ایران نیست. این تقلب در شرکت فولکس‌واگن اعلام کرده انجام شده است. کلا خودروساز جماعت… ولش کن اصلا حوصله دردسر نداریم.

دفاع خیابانی از ماجرای «ایرانکوویچ»
دفاع خیابانی ما را به یاد دفاع‌‌های احمدی‌نژاد می‌اندازد. هنر می‌خواهد که سوتی در حد بنز بدهی و در حد پورشه از آن دفاع کنی. این‌ها به نظرم از جایی دفاع می‌خرند وگرنه آدم عادی این قدر قدرت دفاع ندارد.

با احتساب جمعیت ساکن شهر تهران که حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، به طور متوسط سرانه مصرف آب هر تهرانی در هفته پایانی آبان ماه ۲۹۸ لیتر در شبانه‌روز بوده است.
چه کار می‌کنیم با این همه آب؟ استخر خصوصی دارید؟ وان دارید در خانه؟ می‌دانم ندارید. پس چه می‌کنیم با این هم آب؟ نکند شما با آب کار خاصی انجام می‌دهید؟

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل