گلونی

دولت رکود

یکی ازحاشیه‌های مراسم دیروز روز دانشجو که امروز هم در صفحه اول برخی رونامه‌ها تیتر شده است مسئله دولت رکود است. یعنی برخی دوستان به دولت روحانی می‌‌گویند دولت رکود. طوری می‌گویند دولت رکود انگار که در دوران شایسته‌سالاری قبلی به جای برف، پول پارو می‌کردیم. والا ما در دولت قبل یک مقدار پول داشتیم و خانه نداشتیم که آن یک مقدار پول را هم دادیم برای مسکن مهر. یعنی الان نه خانه داریم نه آن مقدر پول را. البته این روز‌ها که آرم شبکه سه عوض شده است روحیه بهتری داریم.

خبر بعدی درباره شلیک به خودروی ملی پوش کشتی است. برخی افراد به ماشین فریدون قنبری شلیک کرده‌اند. نه یک گلوله، به رگبار بسته‌اند. حالا هی بروید در اخبار بگویید در آمریکا یک نفر به مردم شلیک کرد. یعنی این‌قدر که ما اخبار شلیک در آمریکا را خبررسانی می‌کنیم خودشان نمی‌کنند. نتیجه‌اش هم این می‌شود که برخی کرمانشاه را با کالیفرنیا اشتباه بگیرند.

سرخط خبر‌ها:

مسئولان «بیمارستان خمینی‌شهر» برکنار شدند.
اما اگر شما فکر می‌کنی جامعه پزشکی و درمانی کشور ذره‌ای پیشمان و نادم است اشتباه کرده‌ای. توجیه‌شان هم این است: ما دائم داریم زحمت می‌کشیم کسی نمی‌بیند و این اتفاق را هم وزیر بهداشت رقم زده است و رسانه‌ای کرده است تا خودش را بالا ببرد.

وزیر دادگستری: دولت برای تسهیل امور کسب و کار گواهی سوءپیشینه را از پیش‌شرط‌های صدور مجوز کسب و کار حذف کرده‌ایم و برخی تأیید و تحقیق‌ها را به سایر ارگان‌ها می‌دهیم.
هر چند دولت روحانی دولت رکود است اما این کارتان عالی است.

علی مطهری: برخی به جای نقد لجن‌مال می‌کنند.
البته پرتاب آجر و سیمان‌کاری هم هست. شانس بیاوری لجن‌مال بشوی.

معصومه ابتکار: سال ۹۲ که برگشتم دیدم از ۸۴ هم عقب‌تر رفته‌ایم!
البته آن‌ها دولت رکود نبودند چون هی خدمت می‌کردند، از ایران تا ونزوئلا. شما اما دولت رکود هستید.

خبرهای امروز هم تمام شد. بچه‌های خوبی باشید. به سایت‌های غیرمجاز همسریابی سر نزنید. به جای درست کردن دابسمش درس بخوانید و هر عکسی را هم در اینستاگرام نگذارید. آفرین بچه‌های خوب.

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل