گلونی

رونالدو: رئال یا جاى من است یا بنیتس

گزیده رویدادهای ورزشی ۱ آذر

به گزارش گلونی گزیده رویدادهای ورزشی ۱ آذر را می‌خوانید:

– میراسماعیلی: به من اعلام شد که به کارم در پست نایب‌رئیسی فدراسیون ادامه دهم

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد تغییرات اخیری که در پست نایب‌رئیسی فدراسیون ایجاد شده بود، گفت: به عنوان یک ورزشکار و قهرمان ملی در طول دوران حضورم در جودو تنها به فکر خدمت کردن به ورزش و کشورم بوده‌ام در حال حاضر نیز تابع تصمیمات مسئولان وزارت ورزش و جوانان هستم. به بنده اعلام کرده‌اند که در پست نایب‌رئیسی فدراسیون جودو به کار خودم ادامه دهم.

وی در ادامه افزود: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان ممنونم که دوباره به بنده اعتماد کردند. در حال حاضر جودو نیازمند آرامش است و ضمن احترام به هدایت‌پور که یکی از دوستان خوب من است برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. بنده خدمتگزار جودو هستم و تابع تصمیمات وزارت ورزش و جوانان هستم. تابع هرآنچه که آنها تصمیم گرفته‌اند هستم و در جودو خواهم بود.

نایب‌رئیس فدراسیون جودو در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: از استاندار محبوب و ورزش‌دوست لرستان که در این مدت به صورت جدی از من حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم. من مدیون مردم لرستان هستم. از وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم که در این مدت در مورد این موضوع اخلاق‌مداری را رعایت کردند.

ادامه گفتگو را اینجا بخوانید.

– مکان شانزدهمی عسگری در روز نخست مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان

به گزارش مهر، مجید عسکری که بامداد امروز یکشنبه در دسته B رقابتهای جهانی به روی تخته رفته بود با عملکردی ضعیف به کار خود پایان داد.

ملی پوش ۶۲ کیلویی که برای رسیدن به مسابقات جهانی مشکلات متفاوتی از جمله پارگی عضله دست و نیز طی کردن یک پروسه طولانی برای اخذ روادید آمریکا را پشت سر گذاشت، در روز مسابقه و با مهار وزنه ۱۲۲ کیلویی درحرکت یکضرب خود موفق شد با شروع حرکت دوضرب پس از یک بار ناکامی در مهار وزنه ۱۵۲ کیلوگرمی در مرتبه دوم این وزنه را مهار کرده و چشم به ثبت وزنه ای سنگین تر در حرکت سوم دوضرب خود داشته باشد.

عسکری در سومین حرکت دوضرب خود وزنه ۱۶۵ کیلویی را درخواست کرد اما نتوانست این وزنه را مهار کند. بنابراین با توجه به ناکامی وزنه بردار ایران در مهار این وزنه عسکری درمجموع با ثبت ۲۷۴ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد و شانزدهم شد. رقابتهای دسته A فردا آغاز می شود.

گزیده رویدادهای ورزشی ۱ آذر

– گله قهرمان خرم‌آبادی از مسؤولان استان

دارنده نشان‎های مختلف پارالمپیک، جهان و آسیا، عزمش را جزم کرده که با نام لرستان در هیچ رقابتی شرکت نکند و علت این کار را بی‎توجهی به موفقیت‎هایش قلمداد کرد.

به گزارش ایسنا، محسن کاییدی با اشاره به کسب نشان نقره و برنز پیکارهای معلولان جهان در پرتاب‎های وزنه و نیزه در روزهای اخیر، اظهار کرد: پس از این رقابت‎ها و هنگام ورود به شهرستان خرم‎آباد هیچ کدام از مسئولان استانی به استقبال ما نیامدند و حتی تشکر خشک و خالی را هم از ما دریغ کردند.

وی ادامه داد: در پیکارهای جهانی قطر من و سجاد محمدیان از لرستان به عنوان ورزشکار، سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۱۶ را کسب کردیم و دکتر بهرامی به عنوان مربی تیم ملی هم از استان ما بود. کاییدی خاطرنشان کرد: در این چند سالی که ورزش می‎کنم و تمام مدال‎های ممکن در پرتاب‎های نیزه و وزنه را کسب کرده‎ام، هیچ‎گونه حمایت مالی از طرف مسئولان ندیده‎ام.

دارنده نشان طلا و نقره پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تأکید کرد: از این همه بی‎توجهی خسته شده‎ام، بالاتر از پارالمپیک و جهان که نداریم اما وقتی این مدال‎ها را کسب می‎کنی و برای مسئولان مهم نیست چرا باید برای استانم باز هم ورزش کنم. کاییدی با اشاره به اینکه در پیکارهای باشگاهی و قهرمانی کشور همیشه با اسم لرستان شرکت کرده‎ام، افزود: در این سال‎ها همیشه با تیم لرستان قهرمان شده‎ایم اما از این پس دیگر با اسم لرستان در هیچ رقابتی شرکت نمی‎کنم. وی بیان کرد: پیشنهادهای خوبی از استان‎های دیگر دارم و به یکی از آنها جواب مثبت خواهم داد. حداقل می‎دانم که آنان ارزش کار یک ورزشکار را می‎دانند.

– رونالدو: رئال یا جای من است یا بنیتس

ورزش سه به نقل از گاتزتا دلو اسپورت نوشت، رئال شب گذشته در برنابئو با ۴ گل هم نتیجه را به بارسلونا واگذار کرد هم از لحاظ فوتبالی نشان داد که با بنیتس، حرفی برای گفتن در مقابل آبی اناری ها ندارد. به ادعای گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو که به هیچ عنوان رابطه ی خوبی با رافا بنیتس، سرمربی رئال ندارد، پس از شکست شب گذشته، در گفتگو با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، به او اعلام کرده است که رئال مادرید یا جای اوست یا جای بنیتس و اگر این مربی اخراج نشود، او بطور جدی به جدایی در انتهای فصل فکر خواهد کرد.

این در حالی است که لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، به تازگی تایید کرد که این باشگاه به دنبال بازگرداندن CR7 به الدترافورد است و این مسئله می تواند احتمال جدایی ستاره پرتغالی از رئال را تقویت کند.بنیتس نه تنها با رونالدو که با برخی ستارگان بزرگ تیمش چون راموس و خامس نیز ارتباط خوب و حسنه ای ندارد.

گزیده رویدادهای ورزشی ۱ آذر
– خبرهای کوتاه ورزشی از ایرنا

. تیم والیبال پیکان تهران با شکست آرمان ورزشی اردکان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر، صعود سه پله ای در جدول این رقابت ها تجربه کرد.

. شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در مراسم تقدیر از زهرا نعمتی بانوی کماندار ایرانی گفت: نعمتی ثابت کرد که هر آرزویی دست یافتنی است و باید تلاش کنیم تا زنان دسترسی عادلانه ای به فرصت ها داشته باشند.

. محمود گودرزی که دو روز پیش برای انجام آزمایش‌های دستگاه گوارش در بیمارستان سینا بستری شد، با تشخیص پزشکان و بهبود حال عمومی مرخص شد.

. گروه موسوم به «هکرهای ناشناس» با انتشار بیانیه‌ای نوشته بود که بر اساس اطلاعات به دست آمده از هکِ منابع داعش، این گروه تروریستی قصد دارد حمله تروریستی در سالن مسابقات کشتی کج آمریکا انجام دهد.

. دولت برزیل اعلام کرده است که ۸۵ هزار سرباز، پلیس و نیروی امنیتی در طول بازیهای المپیک استقرار خواهند یافت. این تعداد دو برابر نیروهای به کار گرفته در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن است.

– کی‌روش، طارمی و اتفاقی که می‌رفت بزرکترین آبروریزی فوتبال ایران شود

پیراهن‌های تیم ملی ایران روزها بدجور دردسرساز شده است. به گزارش خبرآنلاین، از زمان شروع قرارداد فدراسیون و آل اشپورت، داستان زیاد بوده. از مرداد امسال قرارداد فدراسیون با این برند به پایان رسید و به نظر می‌رسید فدراسیون موقتا یک برند داخلی را انتخاب کند تا برای تیم ملی پیراهن بزند. حسن این اتفاق آن بود که حداقل برای تیم ملی لباس کم نمی‌ آمد ولی فدراسیون دوباره لباس‌های آل اشپورت تهیه کرد. به کادر فنی که لباس نرسید، بازیکنان هم با مشکل کمبود لباس روبرو بودند.

اما گویا این مسایل برای فدارسیون فوتبال اصلا اهمیتی نداشت و ندارد چراکه به شکل عجیبی همچنان برای آل اشپورت تبلیغ مجانی می‌کند. یکی از مشکلات بزرگ کی‌روش همین است. می‌گوید چرا تیم اول آسیا نباید لباس درست و حسابی داشته باشد. او حتی در گوام وقتی متوجه شد مهدی طارمی فقط یک دست لباس دارد، با عصبانیت گفت: «اگر لباس او پاره یا خونی شود، مجبوریم تعویضش کنیم. این یک آبروی ریزی بزرگ برای فوتبال ایران می شود.»

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

 

 

خروج از نسخه موبایل