گلونی

کنسرت زمین مقدس بین‌المللی شد

مکان نخستین اجرای بین‌المللی کنسرت «زمین مقدس» مشخص شد.

به گزازش پایگاه خبری گلونی، سیدمحسن روحانی، مدیر پروژه کنسرت زمین مقدس در نشست خبری این کنسرت گفت: نخستین اجرای بین‌المللی این کنسرت در شهر مسقط خواهد بود و سلطان قابوس مهمان ویژه این اجرا خواهد بود.

همچنین شماری از چهره‌ها و مسئولین کشور عمان و شخصیت‌های بین‌المللی این کنسرت را تماشا خواهند کرد. روحانی با بیان این که نماینده‌های کشور عمان به ایران آمده‌اند و کنسرت و کیفیت کار را دیده‌اند و تایید کرده‌اند خبر داد: سطح کار آقای فرهاد هراتی و گروهش در بهترین سطح بین‌المللی است و چون زبان کُرال زبانی جهانی است در آینده خبرهای بیشتری از اجراهای بین‌المللی این کنسرت خواهیم شنید.

کنسرت زمین مقدس در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود. برای خرید بلیت اینجا کلیک کنید.

پایگاه خبری گلونی جزو حامیان معنوی این کنسرت محیط زیستی است.

پایان پیام

عمان با نام رسمی سلطان‌نشین عُمان (به عربی: سلطنة عمان) کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره عربستان است. پایتخت این کشور شهر مسقط است. عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود، از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد.
این کشور دارای دو برون‌بوم است. بخش کوچکی از عمان در قسمت جنوبی تنگه هرمز قرار دارد که مسندم نام دارد. این بخش از سرزمین اصلی جدا افتاده‌است. برون بوم دیگر مدحاء نام دارد که توسط امارات متحده عربی احاطه شده‌است.
از سده ۱۷ میلادی عمان دارای پادشاهی خودکفا بوده‌است. در سده ۱۹ میلادی این کشور در اوج قدرت خود بوده‌است. با کاهش قدرت در سده بیستم میلادی این کشور تحت تأثیر و نفوذ گسترده پادشاهی بریتانیای کبیر قرار گرفت اما هیچگاه به شکل رسمی بخشی از آن نگردید.
خروج از نسخه موبایل