گلونی

«گوشت» به تماشاخانه «موج نو» می‌رود

امیر احمدی‌آریان به همراه محمد رضا نجفی «گوشت» را در تماشاخانه موج نو به صحنه می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش ؛ امیر احمدی‌آریان با اعلام خبر اجرای «گوشت» در هفته آخر آذرماه گفت:« این نمایش تک‌گویی- مونولوگی_ نوشته من است که محمدرضا نجفی قرار است آن را به صحنه ببرد.»

این نمایش روایت موجودی مسخ شده میان انسان و حیوان که تلاش می‌کند با وضعیتی که دارد خود را انطباق دهد. در مسیر این تلاش، او به این نتیجه می‌رسد که تنها راه رهایی تعطیل ذهن و بدل کردن وجودش به گوشت محض است.

احمدی‌آریان که اهالی فرهنگ و هنر او را بیشتر به عنوان نویسنده و مترجم می‌شناسند، چند سال پیش این نمایش را برای شرکت در فستیوال مونولیو نوشت که با کارگردانی حسین ذوقی و بازی محمدرضا نجفی به صحنه رفت. به گفته احمدی‌آریان، حالا بعد از چند سال محمدرضا نجفی تصمیم گرفته این کار را با بازی و کارگردانی خود بار دیگر به اجرای عمومی ببرد. در گوشت به جز امیر احمدی‌آریان به عنوان نویسنده و محمدرضا نجفی به عنوان بازیگر و کارگردان؛ نیلوفر صدیق دستیار کارگردان و علی طباطبایی مسئول فیلم و عکس است. این نمایش هر روز ساعت ۱۸٫۳۰ در تماشاخانه موج‌نو واقع در خیابان شریعتی،خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی (شمالی)پلاک ۵۷ تماشاخانه موج‌نو به صحنه می‌رود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل