سیب‌زمینی بد، سیب‌زمینی خوب

این روزها برخی وزیران دولت قبلی به عنوان منتقد سیاست‌های دولت روحانی در تلویزیون حاضر می‌شوند و آن قدر خوب اوضاع را تحلیل می‌کنند و به دولت ایراد می‌‌گیرند که آدم با خودش می‌گوید شما که این قدر بلد بودید چرا در دوره خودتان کاری نکردید؟

اما خبر اول از جوان‌ترین بافت فرسوده جهان است. بله مسکن مهر را می‌گویم. طرحی که برخی عقیده داشتند بزرگ‌ترین پروژه بشر از زمان ابولبشر آدم علیه‌السلام است اما حالا جوان‌ترین بافت فرسوده جهان است.

خبر دوم از آرمان است که خبر از زمین‌خواری در دریاچه ارومیه می‌دهد. یعنی دوستان به نمک‌زار ارومیه هم رحم نمی‌کنند. اینا دیگه کین بابا! البته شاید خشکش کرده‌اند که زمینش را بخورند که باز هم باید گفت اینا دیگه کین بابا!

اطلاعات: آزاد‌راه تهران شمال تا سال ۹۹ تکمیل می‌شود.
یعنی من مرده شما زنده. سال ۹۹ همین جا می‌بینمتان و خبر می‌دهم که آزاد‌راه تهران شمال تا سال ۱۴۲۰ تکمیل می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری: مراقب تکرار پدیده زنجانی باشید.
مگر پولی هم مانده که ب.ز دیگری تولید شود؟

وزیر نفت: ادامه روند فعلی مصرف گاز ۲۰ سال دیگر ما را واردکننده می‌کند.
فکر کن الان میزبان کشورهای صادرکننده گاز بودیم اما ۲۰ سال دیگر میزبان کشورهای در آرزوی گاز بشویم. ایرانی دقت کن.

نکته آخری که امروز می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که سیب‌زمینی‌ خوب است که اگر ما دم انتخابات به مردم هدیه کنیم اما بد است اگر در دولت روحانی در زمین دفن شود.

نکته‌ای که اگر نگویم می‌میرم: آخه اردوغان تو این وسط چی می‌گی؟ یعنی کاری که ترکیه با طیاره روسی کرد دقیقا مصداق اون بچه‌ی مُفوی کلاسه که وقتی می‌بینه دو نفر دارن با هم بازی می‌کنن می‌ره می‌زنه دوچرخه‌هاشون رو پنجر می‌کنه بعد وقتی میان حسابش رو برسن می‌ره ناتو رو میاره می‌‌گه اینا می‌خوان منو بزنن. ها؟ آخه اردوغان تو چی می‌گی این وسط؟

باقی بقای‌تان / رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

کد خبر : 8998 ساعت خبر : 8:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8998
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات