رستمی: هنوز نمی‌دانم چرا وزنه از پشت افتاد

روز ۵ آذر با به دست آوردن دو مدال از مسابقات وزنه‌برداری آغاز شد:

– کیانوش رستمی: هنوز نمی‌دانم چرا وزنه از پشت افتاد

کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان با رقیبان سرسختش جنگید و با کسب دو نقره و یک برنز نایب قهرمان جهان شد به گزارش  تسنیم، کیانوش رستمی، وزنه‌بردار دسته ۸۵ کشورمان که در حرکت یک ضرب وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود، در حرکت دو ضرب وزنه ۲۱۴ کیلوگرم را بالای سر برد و به مدال نقره این حرکت و مدال نقره مجموع دست یافت.

کیانوش رستمی بعد از مراسم اهدای مدال در سالن جورج آر براون در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من تمام تلاشم را کردم و به نتیجه‌ای که خدا برایم خواسته بود هم رسیدم. امیدوارم بتوانم در المپیک جبران کنم. رستمی به حرکت دوم و سوم خود در دو ضرب اشاره کرد و گفت: در حرکت دوم وزنه از پشت سرم افتاد. من برای دو ضرب از تکنیک جدیدی استفاده کردم تا بتوانم عملکردم را در این حرکت بهتر کنم، اما متأسفانه نشد. به نظر خودم حرکت دومم درست بود، اما قسمت نبود من طلا بگیرم. برای حرکت آخرم هم آرنجم به زانویم خورد و مانع از انجام حرکتی درست شد.(ادامه حرف‌های رستمی را اینجا بخوانید)

– دختران فوتسالیست ایران در مقابل برزیل شکست خوردند

مهر گزارش داد، روز دوم از مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال زنان بامداد امروز پنجشنبه در کشور گواتمالا برگزار شد که تیم ملی ایران برابر برزیل به میدان رفت و با نتیجه سنگین ۶ بر صفر از حریفش شکست خورد. ایران در دیدار اول برابر پرتغال با نتیجه یک به ۳ شکست خورده بود و در حال حاضر بدون امتیاز در رده سوم جدول گروه اول قرار دارد. ایران با قبول این دو شکست شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

در دیگر دیدار گروه اول، تیم پرتغال موفق شد با نتیجه ۷ بر یک کاستاریکا را شکست بدهد و بعد از برزیل در رده دوم جدول این گروه بایستد.

– نفت آبادان قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

به گزارش  فارس، هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال امشب با برتری شیمیدُر به پایان رسید. در این بازی که در تهران برگزار شد، شیمیدر میزبان ثامن مشهد بود که در نهایت موفق شد ۸۳ بر ۷۰ حریفش را از پیش رو بردارد. شاگردان جواد رحمتی‌پور هرچند کوارتر اول را ۱۶ بر ۴ واگذار کردند اما ۳ کوارتر بعدی را با قدرت و با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۱ بر ۲۰ و ۳۳ بر ۱۹ توانستند به برتری برسند و در پایان ۸۳ بر ۷۰ برنده بازی لقب بگیرند.

نتایج کامل مسابقات هفته نهم به شرح زیر است:

نیروی زمینی ۵۲ – پتروشیمی ۷۷

دانشگاه آزاد ۶۹ – شهرداری اراک ۷۳

شهرداری گرگان ۷۸ – آینده‌سازان اصفهان ۶۱

شهرداری تبریز ۶۲ – نفت آبادان ۶۶

شیمیدُر ۸۳ – ثامن مشهد۷۰

 

۱۳۹۴۰۸۲۳۰۰۰۸۰۳_PhotoA
ایرنا گفتگویی با رسول خادم در مورد جام باشگاه‌های کشتی جهان انجام داده که خلاصه ای از آن این گفتگو را می‌خوانید. رسول خادم گفت: در برگزاری لیگ جهانی با یک رقابت جدی با رقبای خودمان مواجه هستیم و احساس می کنم که بسیار هدفمند عدم حضورشان را دنبال و حتی سازماندهی می کنند برخی کشورهای دیگر در این رقابت های شرکت نکنند.
وی اظهارکرد: برای دومین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد جهان هماهنگی لازم برای حضور ۱۵ تیم انجام شده بود که چهار تیم با همین سازماندهی در روزهای آخر در مسابقات شرکت نکردند. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان تصریح کرد: البته این رقابت طبیعی است و رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد خیلی از فرصت‌های بکری که در کشتی دنیا مورد بهره‌براری قرار نگرفته را زنده و احیا می‌کند و وقتی محوریت آن ایران است طبیعا مورد پسند رقبای ما نمی‌تواند باشد.(متن کامل این گفتگو را اینجا بخوانید)


– چند خبر از فوتبال ایران و جهان

. سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که این باشگاه هیچ مذاکره‌ای با فیروز کریمی نداشته است.

. صالح مربی استقلال در مورد حاشیه‌های بازی دیروز مقابل نفت گفت: به خدا قسم نه مرتکب قتل شدم نه جرمی انجام دادم که این همه هجمه علیه من به راه انداختند. تنها جرم من شادی بعد از برد تیمم بود آن هم بدون هیچ قصد و غرضی.

. تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مرحله نیمه نهایی برابر هلند به پیروزی رسید و حریف تایلند در فینال شد.

. برانکو ایوانکوویچ برای برطرف کردن مشکلات گلزنی تیمش به دنبال جذب مهاجمی ذاتا گلزن است. از لوسیانو ادینهو به عنوان جایگزین کاژیتان فقید پرسپولیس نام برده می‌شود.

. رونالدوی برزیلی در جدید ترین مصاحبه ی خود، از نیمار به عنوان برنده توپ طلای سال آینده یاد کرد. رونالدو گفت: روی نیمار برای توپ طلای ۲۰۱۶ شرط می بندم و به عنوان یک برزیلی دوست دارم او سال بعد این عنوان را کسب کند.

. وین رونی، مهاجم منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل آیندهوون عنوان کرد: ما حذف نشده ایم. باید گل‌های بیشتری بزنیم و قبلا هم گفته ام اگر در نیمه اول به گل برسیم بازی کاملا عوض می‌شود. شیاطین سرخ باید بی رحم تر باشند


– ماجرای مبارزه تاریخی دهداری با بازیکن سالاری

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 9039 ساعت خبر : 9:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9039
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات