گلونی

آب دهان بچه‌‌های مردم راه افتاد

هزار بار گفتم از کارهایی که می کنید عکس و فیلم نگیرید باز به خرج برخی نمی‌رود و هر روز شاهد لو رفتن عکس و فیلم ملت هستیم. من نمی‌دانم چرا عکس می‌گیرند؟ طرف با طرف رفته است زیر درخت آلبالو نشسته است و از همه این صحنه عکس گرفته است. چرا عکس می‌گیری؟ یعنی به جای لذت بردن از سایه درخت آلبالو هی عکس می‌‌گیرد و بعد عکس‌هایش لو می‌رود. اصلا یکی از دلایل هر ساعت ۱۸ طلاق در کشور ثبت می‌شود همین است. به جای حرف زدن درباره آینده هی از هم عکس و فیلم می‌گیرند. در این باره یک نکته‌ دیگر هم هست که در پایان عرض می‌کنم. فقط آن موقع لطفا بچه‌مچه پای لپ‌تاپ یا تلبت‌تان نباشد چون بدآموزی دارد.

سرخط خبرها:

محققان هشدار دادند، سموم حاصل از دود سیگار که برروی دیوارها و اثاثیه منازل می نشیند (دود دست سوم) حذف شدنی نیست، از این رو خرید خانه از افراد سیگاری احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.
ما الان وضع‌مان طوری است که اگر خانه حشیشی هم گیرمان بیاید می‌خریم. سیگاری که جای خود دارد.

کارشناسان معتقدند عواملی همچون انحصاری بودن بازار از دلایل پایین بودن کیفیت برخی از خودروهای تولیدی داخل است.
جان من؟ نه جان من؟ خدایی؟ الان شما از بچه مهدکودکی هم بپرسی یکی از دلایل پایین بودن کیفیت برخی از خودروهای تولیدی داخل چیست می‌گوید: عواملی همچون انحصاری بودن بازار. این هم گفتن داشت؟ تو اگر کارشناسی فکر برای حلش بکن.

مزاحمت دانش‌آموز ۱۹ ساله برای زن ۴۹ ساله
همین که ۱۹ ساله است و هنوز دانش‌آموز یعنی که از آن پدرسوخته‌هاست. شما که در اطراف‌تان دانش‌آموز ۱۹ ساله ندارید؟

اما نکته‌ای که می‌خواهم الان بگویم این است که اگر عکس می‌‌گیرید طوری عکس نگیرید که بچه‌‌های مردم دل‌شان بخواهد. همین عکس‌هایی که اخیرا لو رفته است. البته من ندیده‌ام اما در اتوبوس شنیدم که یکی به یکی می‌گفت: حاضرم جفت کلیه‌هایم را بدهم یک شب در چنین فضایی باشم. خب چرا ما به عنوان قشر فرهنگی و ورزشی جامعه طوری عکس بگیریم که بچه مردم حاضر بشود کلیه‌هایش را بدهد؟ نکنید خب. مردم گناه دارند. همه که به این چیزها دسترسی ندارند. دارند؟

باقی بقای‌تان

رضا ساکی/ چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل