گلونی

در اهمیت زن‌نما شدن

خبر یعنی واقعه و یا حادثه‌ای که اتفاق افتاده است و ما درباره چیزی که اتفاق نیفتاده است خبر نمی‌دهیم مگر این که خبر درباره کشف باند اختلاس ۸ هزار میلیاردی باشد. یعنی طوری شده که «اختلاس ۸ میلیاردی انجام نشد» خبر است و اتفاقا خبر داغی هم هست.
امروز را با یک دعا شروع می‌کنیم و می‌گوییم خدایا خودت نسل این اختلاس‌گران را بردار و آنها به عذاب الهی دچار کن و کاری کن که آب خوش از گلویشان پایین نرود. آمین.

عزیزم در رو ببند
بازیگران کمپینی راه انداخته‌اند به نام «وارد حریم خصوصی دیگران نمی‌شوم» و از مردم خواسته‌اند وارد حریم خصوصی‌شان نشوند. چشم عزیزم نمی‌شویم ولی شما هم لطفا در حریم خصوصی‌ات رو ببند تا هر کی رد می‌شه نتونه توش رو ببینه! شما خودت حریم خصوصی‌ات رو جار می‌زنی بعد کمپین تشکیل می‌دی؟
حالا لابد می‌گید در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته؟ ولی من می‌گم دیزی نیست و حریم خصوصیه و ما هم گربه نیستیم و آدمیم. شما حریم خصوصی ندیدی که از خود بی‌خود شی و بدونی من چی می‌گم.

بریم ترکیه؟
عارف: مردم نیاز به نشاط دارند.
کلا دم انتخابات همه از چپ و راست و وسط و کنار به یاد نیازهای مردم می‌افتن. یعنی بالاخره نشاط مردم در مام‌میهن تامین می‌شود یا همچنان بروند ترکیه کنسرت مبتذل ببینید؟ مردم همین قدر که کنسرت‌‌های داخلی لغو نشوند راضی‌اند.

کلنگ‌نزنی
این قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت کلا آدم باحالی است و این بار هم یک کار باحال کرده است و کلنگ افتتاح یک بیمارستان را به زمین نزده است چون با اعتراض مردم محله مواجه شده است. شما تا به حال مسئول دیده بودید که وقتی کلنگ دست می‌‌گیرد نزند؟ مسئول داشتیم وقتی کلنگ برمی‌داشت تا شب همین طور کلنگ می‌زد. واقعا این وزیر بهداشت آدم عجیبی است.

مرد زن‌‌نما که با فریب زنی در واتس‌اپ عکس‌های خصوصی‌اش را به‌دست آورده و می‌خواست او را در دام شیطانی‌اش گرفتار کند، ناکام ماند.
یعنی واقعا شما هر کی ازتون عکس خصوصی بخواد براش می‌فرستین؟ چطوریه که ما هر وقت به یکی گفتیم سلام عزیزم گفت سلام و زهرمار! لابد قلق داره این کارا که جلدی کلی عکس از طرف می‌‌گیرین. مقصر ماییم که به قصد ازدواج و با راستی و درستی پا پیش می‌ذاریم. خوبه بریم زن‌نما بشیم بیایم؟

باقی بقای‌تان

رضا ساکی / چیزنا chizna.ir

خروج از نسخه موبایل