گلونی

ساخت مرکز درمان جامع سرطان در لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند در جریان دیدار با پروفسور اسماعیل پارسایی فوق تخصص رادیوتراپی و مدرس دانشگاه‌های آمریکا گفت: مدیریت استان آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان برای احداث این مرکز در استان را دارد و در این راستا علوم پزشکی لرستان نیز با کمک خیران سلامت استان برای ساخت این مهم اقدام می‌کند. وی پروفسور پارسایی را در کشور یک فرصت علمی و دانش جهانی دانست و اظهار داشت: با استفاده از دانش و تخصص پروفسور پارسایی می‌توان در راستای ساخت مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان در استان اقدام کرد.
پروفسور اسماعیل پارسایی نیز ضمن اعلام آمادگی در خصوص همکاری با مدیریت استان در راستای راه‌اندازی مرکز تشخیص و درمان سرطان در لرستان گفت: استان لرستان با محرومیت‌هایی همراه است که با تلاش و مدیریت و همفکری می‌توان این محرومیت‌ها را رفع کرد.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این راستا اقداماتی را انجام داده که با پیگیری و همفکری در این راستا می توان مرکز تشخیص و درمان سرطان را با استفاده از روش‌های نوین پزشکی ایجاد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: بسترهای لازم برای ایجاد این مرکز در لرستان ایجاد شده وبا همفکری پروفسور پارسایی و مساعدت مدیریت ارشد استان در آینده شاهد راه‌اندازی و ایجاد این مرکز خواهیم بود.
پروفسور اسماعیل پارسایی، لرستانی الاصل مقیم آمریکا، استاد و مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه اوهایو و یکی از استادان برجسته حوزه فیزیک پزشکی جهان محسوب می‌شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل