گلونی

سلطانی‌فر دقیقا از چه چیز لرستان تشکر کرد؟

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در نمایشگاهی با عنوان گردشگری و صنایع وابسته در جزیره قشم شرکت کرد. به گفته سایت این اداره، میراث لرستان در این نمایشگاه در دو بخش گردشگری و صنایع‌دستی حضوری پر رنگی داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به گفته این سایت آقای دکتر سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از غرفه لرستان بازدید فرمودند و ابراز رضایت کردند.  به گفته این سایت، لرستان با موضوعاتی از قبیل نمایش فیلم از آثار تاریخی و طبیعی، عرضه صنایع‌دستی و سوغات محلی، پخش اقلام تبلیغاتی شامل پوستر، بروشورهای تخصصی معرفی قلعه فلک‌الافلاک، دریاچه گهر، موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی، فایل‌های صوتی و تصویری دو زبانه انگلیسی و فارسی و کتاب لرستان سرزمین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و … در این نمایشگاه حضوری چشم‌گیر داشت.

اما از عکس‌هایی که این سایت منتشر کرده است یک غرفه ساده را با چند بنر می‌بینیم که و چهار عکس که روی بوم قرار دارند و یک میز که با ماشته تزئین شده و مقداری اقلام تبلیغاتی رو آن قرار دارد. حالا دکتر سلطانی‌فر دقیقا از چه چیز غرفه لرستان تشکر و ابراز رضایت کرده است،‌ باید از خودشان پرسید.

البته باید از کم‌هزینه بودن و اقتصادی بودن این غرفه از مسئولان استان تشکر کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل