گلونی

مسئولان شایسته تقدیر

۳d human give a lecture behind a podium

مسئولان عزیز در چهارمین همایش ملی آلودگی هوا و صدا دور هم جمع شده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که: همه مقصریم و بعد از یکدیگر خواسته‌اند برای مقابله با آلودگی هوا عزم جدی داشته باشند.
واقعا اشک در چشمان آدم حلقه می‌زند. شما کدام کشور را می‌شناسید که مسئولان همه با هم بگویند ما مقصریم و تقصیر خودشان را بپذیرند. آفرین بر این مسئولان. مرحبا. واقعا شما شایسته تقدیرید. دمت ‌همه‌تون گرم. ایولا. حال کردم.

قالیباف: برخی نمی‌خواهند آلودگی هوا کاهش یابد.
شنیده بودیم برخی نمی‌خواهند برجام به ثمر برسد و یا دولت کار کند ولی آلودگی هوا چرا؟ چه طوری کسی می‌تواند هوای پاک را دوست نداشته باشد؟ مگر خودشان در همین هوا نفس نمی‌کشند؟ یا نمی‌کشند واقعا؟

روزنامه شرق پرسیده است: چه کسی به نام هاشمی وام گرفت؟
هر کی بوده خیلی کارش درست بوده لابد!

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در کشور ما سالانه بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون تخلف رانندگی ثبت می‌شود.
بلکه هم یک مقداری انجام می‌شود و ثبت نمی‌شود. یک سری هم بعد از انجام تخلف راهی دیار باقی می‌شوند و برخی هم گیر می‌افتند. راستی واقعا چرا قوانین راهنمایی‌ورانندگی را رعایت نمی‌کنیم؟ معترضیم؟ ملتهبیم؟ متشنجیم؟ به کی؟ به کجا؟ آخرش که خودمان پشت فرمانیم.

احداث۸۰ رستوران در ۲ کیلومتر!
نایب‌رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران طی ارائه گزارشی از وضعیت رود دره دربند گفت: کوه‌خواری از دربند چیزی باقی نگذاشته است.
انگار مثلا درکه و دارآباد و فرحزاد سر جای خودشان هستند. مملکت را خوردند یک آب هم روش. این رستوران‌سازها هم مثل ب.ز.

شهاب مرادی: نمی‌گذارم بچه‌هایم سریال معمای شاه را ببینند.
حالا این قدر هم بد نیست. گریم‌های خوبی دارد انصافا. رضا شاهش هم بسیار از کرده‌ خویش پیشمان بود و چه قدر همه چیز را خوب تحلیل می‌کرد و چه قدر خوب می‌دانست محمدرضا بی‌کفایت است.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی/ چیزنا chizna.ir

خروج از نسخه موبایل