نگاه دقیق‌ به تماشاگر در فیلم هومن سیدی

کارگردان فیلم«خشم و هیاهو» معتقد است که تلاش کرده تا در فیلم جدیدش نگاه دقیق‌تری به تماشاگران داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هومن سیدی درباره این فیلم گفت: تلاش کردم تا در فیلم«خشم و هیاهو» نگاه دقیق‌تری به تماشاگر داشته باشم و با توجه به علاقمندی‌های خودم در ساخت فیلم‌ها سعی کردم اینبار توجه بیشتری به مخاطب داشته باشم. موفق بودن یا نبودن این تلاش را نمی‌دانم، اما به این موضوع در ساخت «خشم و هیاهو» توجه کرده‌ام.

«خشم و هیاهو» چهارمین فیلم بلند سینمایی هومن سیدی است که سعید سعدی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی‌ور از بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست (جمله‌ای از ویلیام فاکنر نویسنده مشهور آمریکایی)

نکات: این فیلم که دومین همکاری هومن سیدی و سعید سعدی بعد از «سیزده» است.

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده: سعید سعدی، نویسنده: هومن سیدی، مدیر فیلم‌برداری: پیمان شادمانفر، تدوین: هومن سیدی و مهدی سعدی، موسیقی: کارن همایونفر، مدیر تولید: کامران حجازی، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: رعنا امینی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، عکاس: محمد بدرلو.

هومن سیدی

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی.

سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد. هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد.

 پایان پیام

کد خبر : 11668 ساعت خبر : 9:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11668
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات