انتظار همراهی از اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه هدف ما این بوده که هیچ گونه اظهار نظر رسمی درباره فیلم‌ها پیش از انتخاب کامل آثار وجود نداشته باشد، اظهار کرد: این روز‌ها خبرهایی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف وجود دارد، من از همه خبرنگاران و افراد رسانه‌ای که در این جمع هستند و یا نیستند می‌گویم، چیزی که ما و شما را در یک میزانسن قرار می‌دهد، این است که می‌خواهیم با هم یک رویداد بزرگ را برگزار کنیم،

برای خبرگزاری‌ها و خبرنگارها واقعا متاسفم

متاسفم برای خبرگزاری‌ها و خبرنگارهایی که البته از آن‌ها انتظار بیشتری داریم، چون ما اخبار را در گاو صندوق نمی‌توانیم نگه داریم، خیلی از خبرنگار‌ها با من تماس گرفتند که ما هیات انتخاب را می‌شناسیم و اما به این تصمیم احترام می‌گذاریم و این خبر را اعلام نمی‌کنیم، بنا داریم با عامل و همکاری با یکدیگر این کار را انجام دهیم. ما که نمی‌توانیم همه این اخبار را مخفی نگه داریم. اینکه جایی اعلام شود که اسامی فیلم‌های نگاه نو اعلام شده، اتفاق خوبی نیست و باید با یکدیگر همکاری کنیم. همه تلاش ما این است که شبانه روزی کاری را انجام دهیم که خوشحال باشند و مردم حال خوبی داشته باشند و بگوییم ما هم می‌توانیم مانند همه دنیا از پس برگزاری رویداد بزرگ برمی‌آییم.

وی همچنین بین کرد: انتقاد‌ها می‌تواند سازنده باشد تا جشنواره در سال‌های بعد بهتر و بزرگ‌تر برگزار کند. به هر حال اخبار اعلام می‌شود و اگر دوستان اجازه بدهند که اخبارمان بر اساس جدول و برنامه‌ریزی خودمان انجام شود. کمک کنیم که این اخبار در زمان خودشان منتشر شوند، هدف ما جمع کردن اخبار و منتشر نکردن آن‌ها نیست.نیاز به همراهی شما اصحاب رسانه داریم و باید توجه داشته باشید که نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم.

پایان پیام

کد خبر : 11089 ساعت خبر : 10:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات