بذر همکاری با بنز و خجالت نویسنده

متاسفانه برخی از خوانندگان این ستون حرف‌‌های بنده را جدی نمی‌گیرند و من هر چه می‌گویم برعکس رفتار می‌کنند و آخرش هم چوبش را می‌خورند. حالا هم می‌خواهم یک توصیه بکنم و امیدوارم گوش‌ شنوا وجود داشته باشد.
توصیه‌ام را با یک خاطره همراه می‌کنم. آن موقع که ویدئو تازه آمده بود و فیلم‌های بی‌تربیتی یا بدون سانسور هم بود یک رفیقی داشتیم که از صبح تا شب فیلم می‌دید. این رفیق ما چون خانه‌شان بزرگ نبود اغلب فیلم‌ها را با برادرش کوچکش تماشا می‌کرد و فکر می‌کرد برادرش هنوز نمی‌فهمد و عقلش به این چیزها نمی‌رسد. خلاصه این رفیق ما هی فیلم دید و برادرش هی در اتاق با اسباب‌بازی‌هایش بازی کرد تا عاقبت یک روز برادرش را هنگام دیدن صحنه‌ای از یک فیلم دیدند. بعد از این واقعه پدرومادر رفیق‌مان به فاصله یک دقیقه سکته کردند و رفیق‌مان ناپدید شد. الان تنها بازمانده آن ماجرا همان برادر رفیق ماست که البته او هم لال است و فقط می‌تواند با ایماواشاره درباره آن روز حرف بزند که البته چون حرکات بدی می‌کند کسی از او سوال نمی‌کند.
این هم روده‌درازی کردم که بگویم طبق تحقیقات بچه‌های زیر پنچ سال هم می‌توانند با تبلت و گوشی همراه بازی و حتی کار کنند. پس اگر بچه در خانه دارید بدانید و آگاه باشید که او می‌داند دارید چه غلطی می‌کنید. پس یا غلط زیادی نکنید یا غلط را در پیش چشم بچه انجام ندهید. از ما گفتن بود.

و ما دو خبر دیگر هم داریم برایتان:

ایران‌خودرو و مرسدس‌بنز دو شرکت مشترک ایجاد می‌کنند.
خدا شاهده است نیم ساعت است دارم به این فکر می‌کنم که ایران‌خودرو دقیقا چه کمکی می‌تواند به بنز بکند. البته به نتیجه‌ هم رسیده‌ام اما هم می‌ترسم بگویم و هم خجالت می‌کشم. ان‌شاالله که کمک خوبی می‌کند به بنز.

سیف رئیس کل بنک مرکزی گفت: ۶/۳۲ میلیارد دلار پول کشور آزاد شد.
امیدوارم که این پول‌ها اختلاس نشوند و برای آسایش ملت خرج شوند. بلند بگو آمین.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی/ چیزنا chizna.ir

کد خبر : 12228 ساعت خبر : 7:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12228
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات