گلونی

تکذیب نشان درجه یک هنری حامی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در پی انتشار خبر اعطای نشان درجه یک هنری از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آقای حمید حامی که در سایت‌ها و بعضی رسانه انتشار یافته است، روابط عمومی دفتر موسیقی ضمن تکذیب این خبر و برای روشن شدن اذهان عمومی اعلام می‌دارد:

اعطای نشان درجه یک هنری به هنرمندان اساسأ توسط دفتر موسیقی انجام نمی‌پذیرد و شورای موسیقی این دفتر، کیفیت اجراهای موسیقی را درجه بندی می‌نماید.

به این ترتیب از نظر این شورا ممکن است اجرایی واجد شرایط «درجه یک» باشد و اجرای دیگری از‌‌ همان خواننده و یا گروه، کیفیت لازم را برای احراز عنوان «درجه  یک» نداشته باشد.

از دیگر هم محله ای های حمید حامی میتوان به علیرضا بذر افشان نویسنده و کارگردان و سامان آقازمانی بازیکن تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس اشاره کرد.

ایشان نیز برای اجرا در تالار وحدت تقاضا داشته‌اند که از سوی شورای موسیقی واجد شرایط اجرا در این تالار تشخیص داده شده است  و این به معنای اعطای نشان درجه یک هنری به ایشان نیست.

حمیدرضا اهلبوب معروف به حمید حامی یا حامی شریف ۱۴ خرداد ۱۳۵۵ در دهکده المپیک در تهران متولد شد. وی هم محله ای روزبه بمانی زاده شاعر و ترانه سرا می باشد.

از دیگر هم محله ای های حمید حامی میتوان به علیرضا بذر افشان نویسنده و کارگردان و سامان آقازمانی بازیکن تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس اشاره کرد .

پدر و مخصوصاً مادر او از صدای مناسبی برخوردار بودند؛ به‌طوری که خود حامی در مصاحبه‌هایش می‌گوید که «صدایش را از پدر و مادر خود به‌ارث برده‌است».

او در کودکی فردی خجالتی بود و همین موضوع باعث می‌شد که در گروه‌های سرود مدرسه شرکت نکند. تا سن ۱۱ سالگی که این خجالت با خواندن در یک محیط خانوادگی از بین رفت. وی در زمینه، آهنگسازی، عکاسی و نقاشی هم فعالیت می‌کند.[۲] نام هنری «حامی شریف» را بابک بیات برایش برگزیده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل