خرم‌آباد را از دست دیوار مهربانی نجات بدهید

پنجمین دیوار مهربانی هم در خرم‌آباد افتتاح شد. دیوار پنجم را سمن‌ها درست کرد‌اند و نام دیوار خود را سرای مهربانی گذاشته‌اند و در تبلیغش گفته‌اند: «برای این ایستگاه شیروانی در نظر گرفته شده که لباس‌ها، یخچال و کتاب در باران و برف در امان باشد و خیس نشود و حتی در برف و باران هم ایستگاه مهربانی در دسترس عزیزان باشد.»

به گزارش پایگاه خبری گلونی،‌‌ این دیوار هم اما هر چه هست دیواری است برای مهربانی، و سرا نیست، حتی اگر یخچال داشته باشد. دیوار آخر البته حرفه‌ای‌ترین و بهترین دیوار از میان دیوارهای پنج‌گانه خر‌م‌آباد است. اما ایا این دیوار آخرین دیوار خرم‌آباد خواهد بود یا باز هم دیوار افتتاح خواهد شد؟ آیا تا همین حالا گزارشى از کمیت و کیفیت کمک‌هایی که از طریق این دیوارها به نیازمندان شده است وجود دارد؟ آیا واقعا این دیوارها در تمام طول روز و هفته لباس دارند؟ آیا لباس و پوشاک تنها نیاز نیازمندان است؟
آیا به زودی تب تند دیوارمهربانی‌سازی در خرم‌آباد سرد می‌شود و دیوارها می‌مانند تا تابش خورشید کم‌کم رنگ‌های مهربانی‌شان را کم‌رنگ کند؟
به نظر می‌رسد یک نفر یعنی یک مسئول باید همت کند و خرم‌آباد را از دست دیوارهای مهربانی نجات بدهد. این مقدار از مهربانی هم واقعا نیاز نیست!

پایان پیام

بخوانید: دیوار مهربانی یا دیوار کل‌کل

کد خبر : 11671 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11671
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا چه زیبا و واقع بینانه نوشتید افراط رویه و یا بهتر بگویم شاید غریزه ویا ژنی است که متاسفانه در میان ما لرها شایه است