دیوار مهربانی سرای مهربانی شد

کم‌کم در تمام کشور دیوارهای مهربانی در حال برپایی هستند. حالا در ملایر این دیوار تبدیل به سرای مهربانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سرای مهربانی ملایر تفاوت‌های زیادی با نمونه‌های دیگر آن دارد. این ایده در پستویی از یک ملک محصور اجرا شد تا نیازمندان به دور از انظارعمومی و معابر شلوغ، از مزایای آن، رفع نیاز کنند. این سرا در میدان امام این شهر ایجاد شده است. مکانی حد فاصل طبقه غنی و شهروندان از دید مالی کم‌‌توان‌تر. به همبن دلیل دسترسی دو طیف اهدا کننده و استفاده کننده از دیوار، به سهولت انجام می‌شود.
در سرای مهربانی ملایر مسئولینی مردمی حضور دارند که فقرا می‌توانند احتیاجات خود را با آنان در میان بگذارند و آنچه نیازمند هستند را در منزلشان تحویل بگیرند.

سرای مهربانی مجموعه‌ای‌ است از یخچال مهربانی، دیوار مهربانی، کتابخانه مهربانی و دیگر ملزومات و هر کالایی شامل حال آن می‌شود. همچنین یک صندوق در نظر گرفته شده برای اینکه که مستمندان از طریق ارائه شماره تماس خود و تقاضای کمک ( جهیزیه، ملزومات خانه، کمک هزینه درمان و…) و انداختن نامه در صندوق ، غیر مستقیم و دور از انظار عمومی، از مزایای سرای مهربانی بهره‌مند شوند.

این سرا به هیچ یک از ارگان‌ها، سازمان‌ها، نمایندگان و غیره نمی‌باشد و برپاکنندگان آن متعهد شده‌اند در طول فعالیتش به هیچ وجه اجازه هیچ گونه سوءاستفاده به احدی ندهند و نام هیچ شخص خاصی از تریبون آن آورده نشود و کاملا خودجوش و مردمی باشد.

پایان پیام

کد خبر : 11217 ساعت خبر : 11:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11217
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات