سریال کیمیا برایم شیرین است

سریال کیمیا برایم شیرین است

پایگاه خبری گلونی: یکی از بازیگران مجموعه کیمیا که بازی بسیار خوبی در سریال کیمیا داشتند خانم سوگل طهماسبی هستند. طهماسبی ۲۹ ساله‌، ۲۰ سال است که در عرصه بازیگری می‌کند. از کارهای قبلی او سریال فاصله‌ها، خانه بی‌پرنده و مهرآباد است. سوگل طهماسبی اصالتا از لرهای بختیاری خوزستان است. طهماسبی در سال ۱۳۶۴ در اصفهان به دنیا آمده است و تا شش سالگی آنجا زندگی کرده است و بعد به اهواز رفته است.

سریال کیمیا برایم شیرین است

خانم طهماسبی از سریال کیمیا بگوییم که این روزها نقل محافل شده. چه طور شد که سریال کیمیا به شما پیشنهاد شد؟ از ابتدا قرار بود نقش نرگس را بازی کنید یا نقش دیگری؟
طهماسبی: من ۱۰ سال پیش با آقای افشار یک تله فیلم کار کرده بودم به نام «پاسخ رحمان». ایشان من را می‌شناختند. با تهیه کننده کار هم آقای شفیعی تقریبا در هشت کار همکاری داشته‌ام. با گروه تولید و تهیه‌کنندگی از این طریق آشنایی داشتم. دوستان لطف داشتند و من را برای شخصیت نرگس مناسب دانسته بودند. وقتی پیشنهاد شد با جان و دل قبول کردم چون گروه و بازیگرها حرفه‌ای بودند و من حالا نتیجه کار را می‌بینم که مردم دوست دارند و تمام خستگی دو ساله ما از تنمان در رفته است.

www.Campec.Ir-Sogol Tahmasbi-11سریال کیمیا برایم شیرین است

از سختی‌های کار کیمیا بگویید که دو سال درگیرش بودید؟
طهماسبی: آن قدر پروژه کیمیا شیرین و پر از خاطرات  خوب است هیچ سختی‌یی در ذهنم نمی‌آید و بدون اغراق می‌گویم  وقتی لیدر گروه آقای افشار و در کنارشان آقای شفیعی باشند که  کار بلد هستند و به همه احترام می‌گذارند طبیعتا همه اعضا زنجیروار به هم احترام می‌گذارند بنابراین خستگی نمی‌ماند. اما خب به عنوان اولین سریال ۱۱۰ قسمت، همین که کیمیا ۱۱۰ قسمت است سنگین و وحشت آور است و باعث استرس می‌شود ولی همه خاطرات شیرین بوده است. و دوست دارم راجع به شیرینی آن صحبت کنم.
مردم چه نظراتی را به شما منتقل کرده‌اند؟ چه بخش‌هایی را دوست داشته‌اند؟ چه بخش‌هایی انتقاد داشته‌اند؟
طهماسبی: خدا را شکر بیشتر انرژی‌ها مثبت بوده و خیلی کم نقد داشته‌ایم که گاهی به جا بوده و گاهی هم دوستان مته به خشخاش گذاشته‌اند. ولی انرژی مثبت زیادتر بود، بیشترین چیزی که به آن علاقه نشان می‌دهند جدای فیلم‌نامه خیلی خوب بازی‌های خیلی روان و زندگی کردن جلوی دوربین است. اینکه احساس نمی‌کنند کسی نقش بازی می‌کنند. مثلا مادر و دختر بودن خانم حاجیان و خانم شریفی‌نیا و یا دوستی من و مهراوه انتقال پیدا کرده است. خیلی جای شکر دارد. تلاش گروه این بود قابل باور باشد تا در ۱۱۰ قسمت بیننده اذیت نشود و مثل رودخانه روان دنبال کند سریال را. آمار ما از ۴۲ درصد شروع شده تا هفته پیش به ۸۱ درصد بیننده رضایت‌مندی رسیده‌ایم که حتما بیشتر هم شده است از هفته پیش تا به الان.

www.Campec.Ir-Mehraveh Sharifinia-92سریال کیمیا برایم شیرین است

زمانی که با آقای افشار صحبت می‌کردید چه تعریفی از شخصیت نرگس در ذهن‌شان داشتند؟
طهماسبی: اولین چیز اینکه کسی باشد که صورتش مثبت باشد، من اکثر نقش‌هایی که تا به‌ حال بازی کرده‌ام به خاطر تن صدا، صورت و… مثبت بوده است. این مد نظرشان بود. دوم اینکه دوست داشتند نرگس با اینکه مثبت است شیرینی خوبی در وجودش داشته باشد تا بیننده را رد نکند. چون اصولا شخصیت‌های مثبت ما دافعه ایجاد می‌کنند ایشان تاکید داشتند این اتفاق نیفتد به همین خاطر من و مهراوه شیطنت‌هایی را گذاشتیم که طبیعی است برای آن سن. این اتفاق‌ها باعث شد آن چیزی که مد نظر آقای افشار بود درآمد. ‌نوع بیان نرگس به عنوان لیدر گروهی نوجوان خیلی مد نظر ایشان بود. ما هر روز اگر قرار بود ۵ سکانس بگیریم حداقل ۴ ساعت برای هر سکانس تحلیل داشتیم. تا الان خدا را شکر بازخوردهای مثبتی داشته‌ام.
تا چه زمانی درگیر فیلم‌برداری سریال بودید؟
طهماسبی: تقریبا تا دو ماه پیش درگیر بودیم که نزدیک دو سال شد. روزهای خیلی خوبی بود و سراسر خاطره خوب بود. افتخاری بود برای من که با بزرگانی چون خانم حاجیان، آقای پورشیرازی و آقای کیانیان و… کار کرده‌ام و خیلی چیزها یاد گرفتم.

پایان پیام

گفت‌وگو: غزل نهانی

کد خبر : 10757 ساعت خبر : 2:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10757
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات