عشق افلاطونی گروه «شهربازی»

کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه شهربازی به سرپرستی شایان کریمی دوشنبه ٢٨ دی ماه ساعت٢٠ در سالن خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران اجرا می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این کنسرت موسیقی پاپ ١۴ قطعه اجرا می‌شود که از میان آنها می‌توان به قطعاتی تحت عنوان عشق افلاطونی، روانی، رویای پوچ  و من بیشتر از اینم اشاره کرد.

رامین مدانلو خواننده گروه با اشاره به تکراری شدن فضای موسیقی پاپ کشور اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آثاری  متفاوت از چیزی که در جامعه شنیده می‌شود به گوش مخاطب برسانیم.

سعید متینی دیگر خواننده گروه که سابقه سال‌ها فعالیت هنری را در کارنامه خود دارد مساعد نبودن شرایط را علت منتشر نشدن آلبوم گروه می‌داند و می‌گوید: متاسفانه در کشور فقط از چهره‌های شناخته شده حمایت می‌شود و توجهی به محتوا و کیفیت بعضی از آثار تولید شده نمی‌شود .از این رو با تنظیم شایان کریمی در نظر داریم تا در کنسرتمان مخاطب به معنا ، مفهوم و درک بهتری از موسیقی پاپ برسد.

در این کنسرت پارسا پروین ، امیر عادل ، مهیار صالحی نیا، مسعود نوروزی، پویان جزینی، محمود ملک‌لو و شایان کریمی در این برنامه نواختن درامز، گیتار، گیتار الکتریک، ویلون، گیتارباس و پرکاشن  را بر عهده خواهند داشت و شایان کریمی دو خواننده جوان گروه را همراهی می‌کند‌.

گفتنی است علاقمندان جهت تهیه بلیط کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه “شهربازی” می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

پایان پیام

کنسرت

کنسرت به یک اجرای زنده در مقابل عده‌ای تماشاگر گفته می‌شود. اجرای یک کنسرت می‌تواند به وسیله یک گروه، مانند یک ارکستر انجام گیرد. کنسرت‌ها از دسته رسانه‌های حضوری هستند و از نظر تأثیرگذاری در مباحث پیام رسانی و تبلیغات در رده بالایی از توجهات قرار دارند. کنسرت‌ها همانند همایش‌ها و کنگره‌ها از جمله گردهمایی‌های هدفدار محسوب می‌گردند که بخش مهمی از هدف آن‌ها ایجاد شادی در مخاطبان می‌باشد. میزان تأثیرگذاری این رسانه به دلیل آنکه روحیه مخاطبان آن در سطح بالایی قرار دارد و همگی آنها در شادی و نشاط هستند، پیام‌ها به سرعت و با دقت توسط ایشان جذب می‌گردد.

کد خبر : 12219 ساعت خبر : 2:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12219
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات