نامزدهای تکلیف‌محور

نامزدهای تکلیف‌محور

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها همه تحت تاثیر آلودگی هوا و انتخابات است. ما که با انتخابات و حواشی آن کار نداریم اما با آلودگی هوا کار داریم. الان در موضوع آلودگی هوا وضع این طوری است که برخی جناح‌‌ها، محیط زیست و شخص ابتکار را مسئول می‌دانند، دولتی‌ها توی سر شهرداری می‌زنند و شهرداری توی سر دولت می‌زند و روزنامه جام‌جم توی سر هر سه می‌زند و خلاصه هر کس دیگری را مقصر می‌داند. یعنی یک بزن بزنی است که نگو و نپرس.

نامزدهای تکلیف‌محور

آغاز ثبت نام آزمون دکتری ۹۵ از فردا

به هر حال اگر دوست دارید دکتر بشوید بروید ثبت‌‌نام کنید. بالاخره دکتر بیکار با دیپلم بیکار فرق می‌‌کند. یعنی شما وقتی بیکاری و دکتر و می‌روی خواستگاری، با لگد بیرونت می‌کنند می‌گویند طفلک دکتر بود. اما وقتی دیپلم هستید و می‌روید خواستگاری با لقد بیرونت می‌کنند می‌گویند یارو دیپلم بود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: ۲۲ میلیون نفر در کشور عضو تلگرام هستند که از این تعداد ۱۵ میلیون نفر فعال هستند.
کاش تعداد هم‌وطنان بیکار را از میان این ۲۲ میلیون نفر می‌گفت. البته گمانم آن ۷ میلیون نفر که فعال نیستند آنها باشند که کار می‌کنند و بیکار نیستند.

آغاز فیلترینگ هوشمند تلگرام شایعه است.

شکرخدا. یک لحظه خواندم شایعه نیست داشتم سکته می‌کردم.

اول نوشته گفتیم که با انتخابات مجلس کار نداریم. البته کار نداریم اما نمی‌توانیم از حضور تکلیف‌محور این همه نامزد انتخاباتی تعجب نکنیم. الان اگر در خیابان داد بزنی سلام نامزد، از ده نفر پنج نفر برمی‌‌گردد و می‌گوید: جانم؟

باقی بقای‌تان / چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

کد خبر : 10720 ساعت خبر : 8:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10720
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات