ناموس در کافی‌شاپ

امروز چون هوا در تهران و بقیه شهرهای کشور خوب است مستقیم می‌رویم سراغ سرخط خبرها:

پای فرش «کاشان چین» هم به میان آمد
شما الان روی هر چیزی در بازار دست بگذارید نوع چینی هم دارد. مثل زعفران چینی، عسل چینی، سیر چینی و حتا گیوه چینی. باور کنید چو ایران نباشد تن چین مباد. یعنی بازار ایران را از چین بگیرند از گرسنگی می‌میرند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی: مشکل ماهواره در هتل‌ها حل می‌شود
برای همه یا فقط برای خارجی‌ها؟ یعنی ما برویم هتل به ما هم از آن اتاق‌ها که ماهواره دارد می‌دهند یا باید شبکه نسیم نگاه کنیم؟

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات دلیل اختلال امروز تلگرام را مربوط به داخل کشور ندانست و گفت: وزارت ارتباطات دستوری مبنی بر قطع و مسدود کردن نداشته است
اعتبار را می‌بینید؟ هر بار که تلگرام گیر می‌کند یا وزیر یا معاون می‌آید قسم می‌خورد که کار ما نبود. وزارت‌‌خانه به آن گندگی کارش شده خبررسانی درباره تلگرام.

پلیس راه: توقیف یک خودرو بنز با ۱۳ میلیون تومان جریمه!
به نظرم توقیف یک خودرو بنز با ۱۳ میلیون تومان جریمه خبر نیست اما توقیف یک پیکان بنز با ۱۳ میلیون تومان جریمه هم خبر است و هم می‌شود از زندگی فلاکت‌بار صاحبش گزارش تهیه کرد.

فدراسیون فوتبال: پیشنهاد نایک جدی نبود، با آدیداس توافق نکردیم!
بدهید به یکی از همین تولید‌های میدان منیریه خودتان را راحت کنید. آدیداس فکر کردید خیلی کیفیت دارد؟

رییس اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران: کافی‌شاپ‌ها نباید روبرو یا نزدیک آرایشگاه زنانه یا دبیرستان دخترانه باشند، همچنین عرضه قلیان در کافی‌شاپ‌ها ممنوع است.
بله معلوم است که نباید باشد. شاید یک پسری ناموس شما را گول زد و گفت بیا برویم کافی‌شاپ و ناموس شما گفت من راه دور نمی‌آیم و آن مردک ازگل گفت کافی‌شاپ همین روبروست. شما دوست دارید کسی با ناموس‌تان برود توی کافی‌شاپ محل بنشیند و هروکر کند؟

باقى بقاى تان / چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

پایان پیام

کد خبر : 11132 ساعت خبر : 8:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11132
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات