نگرانی‌ها در مورد پوستر بی‌مورد است

مجید برزگر درباره پوستر سی و چهارمین دوره این رویداد سینمایی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، وی دراین‌باره تاکید کرد: متاسفانه سوتفاهمی که درباره پوستر جشنواره امسال و اختلاف دیدگاه هنری بین هنرمندان (که طبیعی هم هست) پیش آمده بود، با بعضی فضاهای رسانه‌ای تبدیل به نگرانی‌هایی شد که کاملا بی مورد بود.

این سینماگر اعلام کرد: طی گفت و گوهایی که با بزرگمهر حسین‌پور داشتیم و با توجه به تقسیم‌بندی کارهای انجام شده به این نتیجه رسیدیم که طراح پوستر«بزرگمهر حسین‌پور» و ایده و لِی اوت پوستر توسط اینجانب و الهام گرفته از عکس پرتره امیر عابدی انجام شده است.
وی ادامه داد: به طور طبیعی از نقدها و نظرات درباره پوستر و موارد دیگر استقبال کرده و امیدواریم حاشیه‌های بی نتیجه ، جای خود را به همراهی در مهمترین رویداد سینمایی کشور دهد.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری محمد حیدری برگزار می‌شود.

پایان پیام

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در تهران برگزار شد.
۳ شهریور ۱۳۹۴ با انتشار فراخوان کار سی و چهارمین دوره فیلم فجر آغاز شد، زمان ثبت نام و تکمیل فرم درخواست حضور در جشنواره تا تاریخ ۱۵ آذر و تحویل آثار تا ۱۵ دی ۱۳۹۴ بوده، همچنین محمد حیدری دبیر این دوره از جشنواره فجر بوده‌است.
در این دوره از جشنواره ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۱۱ فیلم در بخش نگاه نو، ۱۱ فیلم در بخش هنر و تجربه حاضر بودند. همچنین امسال برای نخستین بار ۸ انیمیشن در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند و مورد قضاوت قرار گرفتند. ۱۱ مستند هم در بخش سینما حقیقت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.
فیلم‌های این دوره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در ۲۳ سینما و پردیس سینمایی در تهران برای عموم بنمایش درآمدند.
هیئت انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر متشکل از آقایان محمد احسانی، شهرام اسدی، فریدون جیرانی، محمد باقر قهرمانی، حسین کرمی، علیرضا شجاع نوری، رضا مقصودی بودند.

کد خبر : 11898 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11898
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات