گلونی

روزهای خوش ناصر چشم‌آذر

پایگاه خبری گلونی: نامش گره خورده با خاطره‌بازی‌های دهه‌ شصت و دهه هفتاد اما همچنان در سن ۶۵ سالگی اهل خلق کردن است و موسیقی اولویت اول و آخر اوست. از ناصر چشم‌آذر حرف می‌زنم، آهنگ‌سازی که شاید مسئولان وقت آن سال‌ها نگذاشتند نامش به عنوان آهنگ‌ساز در تیتراژ سریال قصه‌های مجید عنوان شود اما این اتفاق هرگز خدشه‌ای به معروفیت و محبوبیتش وارد نکرد و کمتر کسی است که نداند او خالق موسیقی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی محبوبی چون هامون، قارچ سمی، خواهران غریب، تاراج، اجاره‌نشین‌ها، خواب و بیدار، می‌خواهم زنده بمانم، شمعی در باد، سوپر‌استار، گشت ارشاد و… است.

او همچنین آلبوم باران عشق، تو برقص، باران شادی، شکوفه‌های ایران و شب‌های تهران را در کارنامه خود دارد. چشم‌آذر عاقبت نوزدهم مهرماه بعد از ۳۳ سال  توانست  اولین کنسرت خودش را روی صحنه ببرد و در ۱۸دی‌ماه دومین اجرای خود را با عنوان شب باران عشق در برج میلاد تهران به رهبری فرهاد هراتی با حضور خواننده مهمان حمیدرضا گلشن روی صحنه برد.

ناصر چشم‌آذر مراسم  را با مهربانی و صمیمیتی خاص اجرا کرد. بین هر قطعه از تشویق حضار با ابراز احساسات تشکر می‌کرد. در این اجرا ناصر چشم‌آذر در ابتدا قطعاتی از فیلم خواهران غریب را با همراهی گروه کر نوجوانان نامیرا روی صحنه برد و پس از آن قطعاتی از باران عشق و پس از آن قطعاتی از موسیقی فیلم‌های معروفش را اجرا کرد و بعد از پانزده دقیقه استراحت با همراهی خواننده مهمان حمیدرضا گلشن به اجرای سه قطعه  متفاوت پرداخت.  او در بخش پایانی چهار قطعه پرطرفدار و معروف با عنوان‌های هجرت، خلوت، سوغاتی و باران شادی را اجرا کرد که البته در دقایق پایانی اجرای ارکستر بنا به درخواست حضار قطعه سوغاتی بار دیگر روی صحنه رفت که با همخوانی زیبای تماشاگران هم رو به رو  شد.

در این کنسرت یک اتفاق شگفت‌انگیز هم افتاد که باعث شادی و هیجان بیش از پیش حضار شد. او از سه تن از دوبلورهای قدیمی دعوت کرد که روی سن بیایند و با اجرای معروف‌ترین دیالوگ‌هایشان در فیلم‌های سینمایی، دقایقی متفاوت برای مردم خلق کنند. منوچهر اسماعیلی، جلال مقامی و منوچهر والی‌زاده روی صحنه آمدند و با صداهای خاطره‌انگیزشان شب باران عشق  را به کام تماشاگران شیرین‌تر کردند.

پایان پیام

گزارش‌گر: فرزانه ناظری

خروج از نسخه موبایل