گلونی

خبرها همه ناموسی است

امروز خبرها همه ناموسی است. پس اگر زیر ۱۸ سال سن دارید این نوشته را نخوانید چون باعث می‌شود چشم‌ و گوش‌تان باز بشود و خدای نکرده فکرهای شیطانی به سرتان بزند. بروید وقتی بزرگ شدید بیایید بخوانید.

قدیم یک جکی بود که می‌گفتند طرف فیلم عروسی‌اش را به کسی نشان نمی‌داد و وقتی از او می پرسیدند چرا فیلم را نشان نمی‌دهی می‌گفت چون آخرش صحنه دارد. واقعا هم همین طور است. آدم باید مثل چشمش از فیلم عروسیش مراقبت کند. وگرنه فیلم دست آدم‌های کلاش می‌افتد و فیلم‌تان را می‌گذارند توی اینترنت. به هر حال بدانید و آگاه باشید که «فردی که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد در یاسوج شناسایی و دستگیر شد».

قدیم اگر می‌خواستیم از معلم‌مان انتقام بگیریم نهایت ماشینش را پنجر می‌کردیم و یا با کلید یا میخ رویش خط می‌انداختیم. حالا اما دانش‌آموزان اعصاب ندارند: «دختر دانش‌آموزی که با ساخت و انتشار استیکر معلمش او را به دردسر انداخته بود، توسط پلیس فتای خراسان رضوی شناسایی شد.» می‌بینید؟ استیکر معلم‌شان را می‌سازند و منتشر می‌کنند. آن هم چه استیکری!

به گزارش عصرایران: رضایت همسر اول تا دو سال قبل، تنها شرط ازدواج دوم آقایان محسوب می‌شد تا اینکه پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از خانواده در سال ۹۲ به تصویب رسید و بر اساس این قانون هیچ مردی اجازه ندارد بدون حکم دادگاه و حتی در صورت رضایت همسر اول، همسر دوم اختیار کند اما ظاهرا کسانی وجود دارند که این قانون را با پول دور می‌زنند.
یعنی شما سه میلیون می‌دهی و برایت جواز زن دوم صادر می‌کنند. البته شما شاید الان بگوید با قیمت‌های کمتری کارهای دیگری هم می‌شود کرد. اما من می‌گویم بی‌تربیتی تا همین جا بس است. اصلا از مسایل ناموسی فاصله می‌‌گیریم و از آقای کوچک‌زاده می‌خوانیم که گفته‌اند: آیا خرید هواپیما اولویت اول مردم است؟
بله اولویت مردم است. سوال بعد؟

باقی بقای‌تان

رضا ساکی / چیزنا chizna.ir

خروج از نسخه موبایل