گلونی

شبکه بی‌تربیت من‌وتو

راستش ماجرای سالار عقیلی و شبکه من‌وتو آن قدر حاشیه نداشت که ما انتظاریم داشتیم. یعنی خیلی زود ختم به خیر شد و این ختم‌به‌خیری در عالم فرهنگ و ادب و هنر و سیاست زیاد سابقه ندارد و ما عادت نداریم به ختم شدن ماجرا به خیر. آن هم این قدر زود. به هر حال آن چه مشخص است این است که سالار نمی‌دانسته است دارد با کجا حرف می‌زند. یعنی آدم این قدر چشم و گوش بسته؟ این قدر غیرسیاسی؟ این قدر پاستوریزه؟ اما واقعا خوشحالم که سالار هست و برمی‌گردد و می‌خواند. چون اگر سالار نباشد چه کسی برایمان وطنم ای شکوه پابرجا بخواند؟

حالا که نام شبکه بی‌تربیت من‌وتو به میان آمد این را بگویم که از من انتظار نداشته باشید که درباره علت انصراف سولماز از برنامه استیج برایتان بنویسم. خجالت بکشید. هم‌قدهای شما دارند نان سه تا خانواده را تامین می‌کنند بعد شما می‌نشینید پای آن ماهواره فساد و استیج نگاه می‌کنید؟ مگر مسئولان کم می‌گذارند برای شما؟ شهرزاد نیست که هست، معمای شاه نیست که هست، پشت بام تهران نیست که هست، نود نیست که هست. دیگر چه می‌خواهید؟ تلویزیون حتما که نباید موسیقی باشد.

و اما سرخط خبرها:

طبق مطالعه اخیر محققان، مشکلات روحی و روانی در بین جوانان سیگاری در حال افزایش است.
همین است که هر نسلی به نسل بعد از خود می‌گوید روانی. چون هر نسل از نسل قبل بیشتر سیگار می‌‌کشد.

درست زندگی کنید تا سرطان نگیرید!
منظورش این بوده است که مثل انسان زندگی کنید.

محصولات غیرارگانیک به نام ارگانیک و به سه برابر قیمت در ایران فروخته می‌شود.
دکانی است برای خودش این ارگانیک‌بازی. گول نخورید.

وزیر بهداشت: خرید ۳۰ بالگرد آمبولانس هوایی در سفر روحانی به اروپا
البته برخی از این که روحانی از اروپا برایمان هواپیما و بالگرد آورده است ناراحت هستند. اما سقوط نکردن مردم جای خوشحالی دارد نه ناراحتی. نه؟

باقی بقای‌تان

رضا ساکی / چیزنا chizna.ir

خروج از نسخه موبایل