گلونی

شور و هیجان در اجرای «شهریار مسرور»

«شهریار مسرور» از جمله گروه‌های بخش تلفیقی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر با گروهی متفاوت از آنچه پیش از این اعلام کرده بود، در حالی نواخت که اعضای گروه دگردیس و بمرانی با انرژی او و گروهش را تشویق می‌کردند و به سالن اجرای برنامه شور خاصی داده بودند.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، «شهریار مسرور» تاکنون دو آلبوم منتشر کرده یکی «بهشت از آن تو» و دیگری «گاهی وقتا» نام دارد. در سومین روز از اجراهای تلفیقی، این موزیسین با ترکیب متفاوتی از آنچه پیش از این اعلام کرده بود، روی صحنه آمد. این گروه ابتدا یک قطعه بی‌کلام نواختند و بعد از آن مسرور به آنها اضافه شد و گفت:‌ «قرار بود گروه دیگری به اجرا بپردازم که به دلایل شخصی و مشکلات پیش آمده همکاری من با این گروه قطع شد و می خواستم از حضور در جشنواره انصراف بدهم،‌ اما به خاطر تعهدی که داشتم در این اجرا حاضر شدم و با گروهی که فقط چند ساعت با هم تمرین کردیم چند قطعه اجرا می کنیم و امیدوارم اگر ضعفی وجود دارد مرا ببخشید.»
در زمان اجرا تعدادی از اعضای گروه دگردیس و بمرانی، با شور و هیجان مسرور را تشویق کردند و این انرژی را به مردم هم انتقال دادند. «مسرور» در این اجرا قطعاتی چون «تنهایی» و «تهرون» از آلبوم «بهشت از آن تو» را اجرا کرد. «تهرون» ترانه‌های اجتماعی با محوریت مشکلات تهران معاصر بود و ریتم گیرنده ای داشت. همچنین مسرور قطعه با ترانه انگلیسی اجرا کرد که ده سال پیش آن را نوشته و تا به حال اجرا نکرده بود. پس پایان برنامه هم اعضای گروه توسط مسرور معرفی شدند. در این برنامه، امید مزرعه (درامز)، سهیل رضانژاد (کیبورد)، اشکان پناهیان (گیتار باس)، هامون ضرابی (گیتار الکتریک) و مهرداد متولی (همخوان) نواختند.

 پایان پیام

خروج از نسخه موبایل