گور پدر لایک

فضای مجازی و اینترنت ضدبرخی چیزهاست. یعنی بعضی چیزها در فضا قابل هضم نیست و همه علیه‌اش موضع می‌‌گیرند و شما اگر بخواهید برخلاف این جریان چیزی بنویسید بیچاره می‌شوید. مردم اصولا در فضای مجازی بیشتر سعی می‌کنند چیزی بنویسند که مورد پسند اعضای فضای مجازی باشد، یعنی کلیشه‌های فضای مجازی را رعایت می‌کنند و اغلب نظر و اعتقاد خودشان را پنهان می‌کنند. مثال می‌زنم. مثلا در فضای مجازی دید خوبی نسبت به سینمای مسعود ده‌نمکی وجود ندارد و کلیشه و فکر رایج این است که او بلد نیست فیلم بسازد. این جریان نسبت به سینمای ده‌نمکی آن قدر قوی است که تقریبا آدم باید مغز خر خورده باشد که بنویسد که از فلان فیلم ده‌نمکی خوشم آمد چون کاربران نابودش می‌کنند.
اما شما اگر یک بار از فیلم ده‌نمکی واقعا خوش‌تان آمد چه می‌کنید؟ به هر حال سلیقه است. جلوی گریه را می‌شود گرفت اما شما که نمی‌توانید جلوی خنده‌تان را بگیرید. مثلا اگر با دیدن رسوایی و یا اخراجی‌ها خندیدید جرات می‌کنید بنویسید که خوشم آمد و خندیدم یا همراه با بقیه فریاد می‌زنید که سینمای ده‌نمکی مزخرف است؟
من خودم همین چند روزه یک بار نوشتم که سریال کیمیا را می‌بینم و خوشم می‌آید و پای حرفم هم ایستادم. البته هنوز برخی دارند نظر می‌گذارند که از شما بعید است و شما دیگر چرا و ناامید شدیم از شما و… یعنی آدم می‌کُشتم بهتر بود تا این که بنویسیم از کیمیا خوشم می‌آید. خلاصه که مرد و زن باشید و حرف و عقیده و نظرتان را بنویسید و سر حرف‌تان هم بایستید. همیشه برخی هستند که مخالفت می‌کنند، به آنها توجه نکنید و سعی کنید با خودتان روراست باشید، همیشه برای خودتان و دل خودتان بنویسید، گور پدر لایک!
باقی بقای‌تان

رضا ساکی / چیزنا chizna.ir

کد خبر : 13371 ساعت خبر : 7:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13371
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات