برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب در خرم‌آباد

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح از میدان شهدا آغاز و از مسیر خ امام ـ پل انقلاب ـ  ادامه یافت و در میدان ۲۲ بهمن اجتماع صورت گرفت. در بین مسیر استاندار و نماینده ولایت فقیه هم به جمع مردم اضافه شدند.

در این راهپیمایی از همه اقشار از جمله عشایر، زن، بچه، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز، چهره‌های ورزشی و سیاسی، کاندیداتورهای مجلس دهم و خبرگان همه و همه در میان آحاد مردم حضور داشتند. در مراسم پایانی و در میدان ۲۲ بهمن، آقای میرزاوندی خواننده زمان دفاع مقدس نیز آهنگ‌های حماسی خود را خواندند.

گزارش تصویری گلونی را از راهپیمایی ۲۲ بهمن ببینید:

گزارش تصویری: ولی‌الله میراسماعیلی

پایان پیام

۲۲ بهمن
۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.
در واقع در تمامی فرهنگها و آداب مردمان جهان رایج است که بزرگترین روز تاریخ کشور خود را پاس می دارند، البته بنا به فرهنگ هر کشور، آن روز بزرگ و تاریخی گرامی داشته می شود و نسل به نسل و سینه به سینه، منتقل می شود تا آیندگان قدر آن روز را بدانند. قریب به اکثریت کشورهای جهان، بزرگترین روز تاریخی خود را روز استقلال خود می دانند و برای آن، احترام قابل ملاحظه ای قائل می باشند، ملت ایران اسلامی نیز در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ موفق شد بر حکومت مستبدانه و شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله ی شاهنشاهی فائق آید و در این روز تصمیم گرفت خود برای آینده اش برنامه ریزی نماید.
آری، باور کنیم تا قبل از انقلاب اسلامی، انتخابات آزاد در ایران مفهومی نداشت و رئیس جمهور و وزرا و موکلان مجلس، تمامی انتصابی بودند و مردم حقیقتا در تعیین سرنوشت خود تبدیل به یک هیچ کاره ی تمام عیار شده بودند و به برکت خونهای مظلومان و تلاشهای تمامی اقشار جامعه به رهبری بنیانگذار فقید و بزرگ جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن به پیروزی دست یافتند

کد خبر : 13614 ساعت خبر : 4:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13614
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات