هیچ مراسم برنامه‌ریزی شده‌ای برای تشییع مرحوم ایزدپناه در تهران وجود ندارد

هیچ مراسم برنامه‌ریزی شده‌ای برای تشییع مرحوم ایزدپناه در تهران وجود ندارد

مراسم روز یکشنبه در خرم‌آباد است

فردا در بهشت‌زهرا تشییع نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی‌رغم اطلاع‌رسانی درباره مراسم تشییع پیکر مرحوم ایزدپناه در تهران، هیچ مراسمی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران و در بهشت‌زهرا وجود ندارد و پیامکی که انجمن لرستانی‌ها ارسال کرده است فقط جهت اطلاع‌رسانی بوده است.

تاکید پایگاه خبری گلونی بر این است که فردا ساعت نه صبح در بهشت‌زهرا و هنگام تحویل گرفتن پیکر ایشان، هیچ مراسم برنامه‌ریزی شده‌ای که در شان و جایگاه ایشان باشد وجود ندارد و فقط نزدیکان ایشان جهت انجام کارهای اداری و حقوقی در بهشت‌زهرا حضور خواهند داشت و پیکر بلافاصله به خرم‌آباد خواهد رفت.

متاسفانه پیگیری گلونی و اصرار خبرنگار ما مبنی بر این که انجمن لرستانی‌ها پیامک خود را پس بگیرد به نتیجه نرسید.

قطعا حضور در بهشت‌زهرا باید با برنامه‌ریزی باشد اما آن چه مشخص است هیچ برنامه‌ای خاصی برای تشییع طراحی نشده است. علاوه بر این که حضور در ساعت نه صبح روز شنبه در بهشت‌زهرا برای بسیاری دشوار است و احتمال زیاد از این پیامک استقبال نخواهد شد و استقبال کم، جلوه خوبی در اذهان عمومی ندارد و تجربه تلخ تشییع پیکر رضا سقایی را تکرار می‌کند. اما به هر حال فردا ساعت نه صبح خانواده ایشان پیکر را از بهشت‌زهرا به سمت خرم‌آباد منتقل خواهند کرد.

همچنین هیچ مراسمی در تالار وحدت برنامه‌ریزی نشده است و خبر مبنی بر تشییع ایشان از تالار وحدت کذب است.

آن چه که تا به حال مسلم است این است که تشییع پیکر مرحوم ایزده‌پناه ساعت ده صبح روز یکشنبه ۲۵ بهمن از غسالخانه قبرستان خضر به سمت بهشت هفتم برگزار می‌شود و ایشان در کنار پدرشان آرام خواهند گرفت. درباره چگونگی برگزاری این مراسم هم هنوز خبر قطعی وجود ندارد و تا عصر شنبه نمی‌توان درباره آن مطمئن بود. لطفا فقط از راه گلونی، یافته و صدراخبار پیگیر خبرهای مربوط به تشییع مرحوم ایزدپناه باشید.

photo_2016-02-13_19-43-09

پایان پیام

کد خبر : 13643 ساعت خبر : 1:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13643
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات