گلونی

مجموعه «گپ» استخدام می‌کند

مجموعه «گَپ» استخدام می‌کند

پایگاه خبری گلونی – مجموعه فرهنگی پذیرایی «گَپ» (در زبان لری به معنی بزرگ) واقع در بازار قدیمی خرم‌آباد، به منظور تکمیل کادر فنی و اجرایی خود از افراد مستعد به کار در بخش‌های مورد نظر که در ضمیمه آگهی ذکر شده است دعوت به همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از تکمیل فرم پرسشنامه و به منظور  بررسی شرایط همکاری، حداکثر تا تاریخ ۱۰/۱۲/۹۴ جهت ارسال فرم  به دفتر مرکزی، واقع در خیابان مطهری، بالاتر از سرچشمه، جنب شورای‌شهر، شرکت آرنیکا اقدام کنند.

پس از بررسی و ارزشیابی  افراد شرکت کننده بر اساس فرم پرسشنامه، نهایتاً یک هفته بعد از آخرین مهلت ارسال فرم با افراد منتخب برای مصاحبه حضوری تماس گرفته خواهد شد.

بخش‌های کاری مجموعه فرهنگی پذیرایی گَپ:

مسئول داخلی، سرآشپز، آشپز، خدمتکار آشپزخانه، باریستا مَن (آشنا به تهیه انواع قهوه)، بارتندر (آشنا به تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک)، سرپیشخدمت، پیشخدمت رستوران،  نظافتچی.

پرسش‌نامه را دانلود کنید:Porseshnameh
وب‌سایت:  www.GapComplex.ir
ایمیل: Bae.Co.Info@gmail.com
شماره تماس : ۰۹۱۶۳۹۷۲۰۵۷ –  ۰۹۳۰۳۸۳۲۳۲۷
با تشکر
مجموعه فرهنگی پذیرایی گپ

پایان پیام

بازار خرم آباد
بازار خرم آباد همان بازار سنتی سرپوشیده خرم آباد است که یکی از آثار تاریخی ارزشمند این شهر محسوب می‌شود و در گذشته به عنوان یک کاروانسرا، تنها محلی برای استراحت کاروانیان بوده است؛ اما اکنون به محلی پر رونق برای داد‌وستد تبدیل شده و اهالی خرم‌آباد آن را با نام بازار طلا‌فروشان یا بازار میرزا رضا می‌شناسند. این بازار با مساحت ۲۱۳۰ متر متعلق در سال ۱۳۰۱ (دوران قاجار) ساخته شده و دو در ورودی در قسمت شمال و جنوبی دارد.
یکی از مراکز خرید قدیمی شهر خرم آباد، بازار روز این شهر است.
در این بازار تنوع فراوانی از کالاها و محصولات متنوع وجود دارد که با حضور در این بازار می توان به راحتی تمام نیازمندی های خود را تامین کرد. بازار روز خرم آباد یکی از اصلی ترین بازارهای این شهر بوده و اهالی خرم آباد معمولا کالاهای مورد نیاز خود را از این بازار خریداری می کنند.
خروج از نسخه موبایل