انتخابات با صف‌های طولانی

انتخابات با صف‌های طولانی

گزارش‌ها از حوزه‌های تهران، خرم‌آباد و رشت حکایت از استقبال خوب مردم از انتخابات دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی اسقبال مردم در نخستین ساعت آغاز انتخابات باعث بسته شدن صف‌های طولانی شد. همچنین محمدحسین مقیمی در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: حتی در دورترین نقاط کشور، مناطق مرزی، عشایری و روستایی هم جنب و جوش خوبی در میان مردم وجود دارد و استقبال خوبی از انتخابات شده است.

وی همچنین به مردم توصیه کرد که اسامی را قبل از حضور در شعبات اخذ رای آماده کرده و با خود داشته باشند تا در شعب دنبال اسامی نگردند زیرا در این دوره از انتخابات به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات، افراد باید دو لیست را تکمیل کنند بنابراین به وقت بیشتری نیاز دارند.

رییس ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، ساعت ۱۸ ساعت پایانی انتخابات است اما اگر به تمدید زمان انتخابات نیاز باشد با مجوز وزیر کشور این ساعت در شعبه‌هایی که نیاز باشد تمدید خواهد شد.

انتخابات با صف‌های طولانی

همچنین ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۲۶) اعلام کرد: از رأی‌دهندگان گرامی حتی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها نیز صرفاً در قبال ارائه شناسنامه باید رأی‌گیری بعمل آید.به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رأی سیار در سراسر کشور می‌رساند که نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد و لذا از رأی‌دهندگان گرامی حتی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها نیز صرفاً در قبال ارائه شناسنامه باید رأی‌گیری بعمل آید.ضمناً مجدداً تأکید می‌شود که متولدین هفتم اسفند ۱۳۷۶ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

این ستاد همچنین اعلام کرد هیچ ممنوعیتی برای مراجعه رأی‌دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد و همه واجدین شرایط می‌توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن نمایند. بنابراین آن دسته از هموطنان، که به هر دلیل امروز در شهر و حوزه انتخابیه محل سکونت خود حضور ندارند می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه در دسترس و انداختن رأی خود، در انتخابات شرکت کنند.

پایان پیام

کد خبر : 14171 ساعت خبر : 11:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14171
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات