رتبه‌ی برتر “خانه فرهنگی دیجیتال آسمان”

رتبه‌ی برتر “خانه فرهنگی دیجیتال آسمان”

در آیین اختتامیه‌ی هشتمین جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتال که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، “خانه فرهنگی دیجیتال آسمان” بروجرد نشان برتر جشنواره را در بخش خانه‌های فرهنگی دیجیتالی کشور از آن خود نمود .

به گزارش پایگاه خبری گلونی مرتضی موسویان رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: فاز اول شبکه ملی فرهنگ باهمت وزارت ارشاد و معاونت علمی ریاست جمهوری آغاز به کارکرد و امروز می‌توانیم در این زمینه جشن بگیریم چرا که در این مدت ۴٠٠ خانه فرهنگ و مجتمع دیجیتال شهری راه‌اندازی شد که این موضوع اشتغال حدود هزار جوان و نوآور عرصه نوین رسانه‌ای را به همراه داشته است.

رتبه‌ی برتر “خانه فرهنگی دیجیتال آسمان”

وی افزود: همواره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اقتصاد فرهنگ می‌شنویم و در همین شبکه ملی فرهنگ یک هزار شغل با سرمایه‌گذاری اندک ایجاد شد و هم‌اکنون نیز فاز دوم شبکه ملی فرهنگ با برنامه‌های متنوع در حال آغاز به کار است و  هدف ما رفتن به سمتی است که تمامی شهروندان به عضویت این شبکه درآیند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: امیدواریم سال ٩۵ را به سالی برای بارور کردن سواد مهارتی تک‌تک کارکنان وزارت ارشاد تبدیل کنیم و زیرساخت‌ها را در اختیار همه قرار دهیم.

دکتر موسویان با اشاره به طرح فرهنگ یار خاطرنشان کرد: افرادی که در این طرح یاور ما هستند می‌خواهند فضای مجازی را سامان دهند و در این زمینه آئین‌نامه‌ ساماندهی تهیه‌شده اما انتظار ما ساماندهی کامل آن در کل کشور است.

در بخش پایانی این مراسم ” خانه‌ی فرهنگی هنری دیجیتال آسمان ” بروجرد به‌عنوان خانه‌ی فرهنگی دیجیتالی برتر کشور معرفی و جایزه‌ی خود را از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمود .

مرکز فرهنگی رسانه‌ای آسمان «خانه دیجیتال آسمان بروجرد» از دو سال پیش در مجتمع فرهنگی و هنری دکتر عبدالحسین زرینکوب در حال فعالیت است و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه کسب کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 14407 ساعت خبر : 1:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14407
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات