ستاد نوروزی گلونی آغاز به کار کرد

از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با مشاوران پایگاه خبری گلونی تماس بگیرید تا برای اسکان در خرم‌آباد و دیگر شهرهای لرستان راهنمایی‌تان کنند. تا قبل از ۲۵ اسفند در زمان اداری در خدمت خواهیم بود.

پایگاه خبری گلونی، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، ستادی تشکیل داده است تا مسافران را راهنمایی کند. اگر نوروز امسال قصد دارید به خرم‌آباد سفر کنید و یا از خرم‌آباد و دیگر شهرهای لرستان عبور کنید به شما پیشنهاد می‌‌کنیم که با ما تماس بگیرید و دست‌کم یک ساعت را با پیسنهاد ما در لرستان خوش بگذارنید. ما به شما از یک ساعت تا یک یا چند روز پیشنهادهای ویژه لرستان‌گردی خواهیم داد.

شهر_خرم_آباد

همین حالا می‌توانید به کانال تلگرام گلونی بپیوندید تا در جریان اخبار فرهنگی هنری و پیشنهادهای ویژه ما قرار بگیرید. همچنین با ارسال عدد ۹۵ به شماره ۳۸۰۷-۰۷۴-۰۹۱۶ بهترین برنامه را برای سفر در لرستان دریافت کنید. برنامه‌ای که به شما داده می‌شود بر اساس علاقه شما و میزان توان شما و همراهان‌‌تان و مدت زمان حضور در لرستان است.

این ستاد تحت حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان است.

مجموعه فرهنگی و پذیرایی گَپ حامی این طرح است و از مردم ایران دعوت می‌کند تا به لرستان سفر کنند.

پایان پیام

 

کد خبر : 14152 ساعت خبر : 7:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14152
اشتراک در نظرات
اطلاع از
4 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام.می شه کمکم کنید تا کانالتونو تو گلونی پیداکنم.می خوام توی شبکه های اجنماعی این کانالو برای کسانی که قصد مسافرت به خرم آباد را دارند معرفی کنم.(به دوستانم)

بسیار سپاسگزارم از چنین حرکت زیبایی،گلونی.