گلونی

آغاز سریال طنز شبکه دو سیما

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علاقمندان به مجموعه‌های سریالی و نمایشی شبکه دو سیما از امشب (یکشنبه ۲۹ فروردین) می‌توانند سریال تلویزیونی «سهمی برای دوست» را از این شبکه دنبال کنند.

سریال «سهمی برای دوست» در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده است. این مجموعه داستانی طنز سودجویی‌های شرکت‌های هرمی و همچنین مسیر درست و اصولی درآمدزایی را به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه این داستان آمده است: «اسماعیل که از همسرش جدا شده و هیچ آرزو و هدفی ندارد؛ همراه با برادر ناتنی‌اش بهرام، که برعکس او بسیار بلندپرواز است؛ در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کند. در شرایطی که این دو برادر با مشکلات مالی فراوان روبه‌رو هستند، بهرام شخصی را که سه میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده، می‌بیند و پولش را از او طلب می‌کند. آن شخص، در ازای پول، برگه سهامی را که از پدرش به ارث برده، به بهرام می‌دهد. او برای فروش سهام به کارگزاری مراجعه کرده و به واسطه این برگه، مسیر زندگیشان تغییر می‌کند…»

این مجموعه که به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید روی آنتن می‌رود، قرار است روایتگر یک نقد اجتماعی با نگاهی طنز باشد؛ مجموعه‌ای که در لایه‌های خود جوانان را محور قرار می‌دهد.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به اشکان خطیبی، مسعود شاه‌محمدی، مهتاج نجومی، رضا فیض نوروزی، علی سرابی، سپیده خداوردی، امیرغفارمنش و … اشاره کرد.

سریال تلویزیونی «سهمی برای دوست» هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در سه نوبت ۲ بامداد، ۱۲ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل