گلونی

اختتامیه جشنواره سرود و آواهای انقلابی لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، دیشب با حضور مسئولان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، رئیس و اعضای شورای شهر خرم‎آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، جمعی از هنرمندان پیشکسوت و علاقمندان این عرصه آئین اختتامیه دومین جشنواره سرود و آواهای انقلابی لرستان در تالار شهید آوینی خرم‎آباد به پایان رسید.

در این مراسم از محمد میرزاوندی، رضا نیازی، غلامرضا موسائیان، ذبیح کردعلیوند و شمس‎الله هنامی به ‎عنوان پیشکسوتان عرصه موسیقی لرستان تجلیل شد.

همچنین علی جهان آرا در بخش آیینی، باقر بیرانوند در بخش ملی، مسعود پورحمزه در بخش سرود، رامین صادقی در بخش پاپ و طاهر مرادی در بخش سرود توانستند مقام اول جشنواره را به خود اختصاص دهند.

شهرام کمیایی در بخش پاپ و بردیا مهرآرا نیز در بخش محلی مقام دوم را از آن خود کردند و مقام سوم نیز به جهانگیر لطفی در بخش محلی تعلق گرفت.

بنابراین گزارش، نعمت بهاروند در بخش کمانچه، شاهرخ پیمانی در بخش سرنا، گروه آفتاب طلایی شایسته تقدیر به سرپرستی سپهوند و  گروه موسیقی با سرپرستی غلامحسین نوایی شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است، داوری این جشنواره توسط حامد حکیم‎زاده و سیامک سلاطی داور انجام شد و مسعود پورحمزه نیز به عنوان دبیر جشنواره فعالیت داشت.

در بخش دیگری از آیین اختتامیه، برگزیدگان استانی دومین جشنواره سرود و آواهای انقلابی لرستان به اجرای زنده پرداختند.

در این مراسم از مرحوم عیسی سپه ونی بویژه یاد شد و بپاس زحمات آن در سرودهای حماسه و تشکیل گروههای سرود لوح تقدیر به فرزند آنمرحوم تقدیم گردید

لازم به ذکر است، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سرهنگ فرید معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فریبرز حاتمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، حسن آذری رئیس شورای شهر خرم‎آباد، رستم کوشکی، سیف‎الدین آشتیانی و علی جهان‎آرا از اعضای شورای شهر خرم‎آباد، حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، علی نقدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‎آباد، محمد میرزاوندی خواننده برجسته لرستانی و جمعی از مدیران، پیشکسوتان و علاقمندان این عرصه حضور داشتند.

گزارش تصویری گلونی از این مراسم را ببینید:

گزارش تصویری: ولی‌الله میراسماعیلی

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل