گلونی

اقتصاد مقاومتی در برنامه پایش

به گزارش پایگاه خبری گلونی، برنامه «پایش» با موضوع راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنایع و کشاورزی امشب به روی آنتن می رود.

امیرحسین رمضانی و مصطفی حیدری دو خبره صنعتی و کشاورزی با حضور در برنامه پایش ضمن ارائه راه کار به داوطلبان شروع کسب و کار در سال ۹۵، از طرف تولیدکنندگان ایرانی اعلام کنند که امسال دولتمردان برای اقدام عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کارهایی باید انجام دهند و از انجام چه کارهایی باید جلوگیری کنند.

در بخش خبری تحلیلی برنامه این هفته نیز موضوع تلفات حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز در گفتگو با دکتر نظری کارشناس حمل و نقل، ابطال مصوبه تردد خودروهای پلاک اروند توسط دیوان عدالت اداری در گفتگو با دکتر سیدمحمد مهدی غمامی حقوقدان و احمد رستمی معاون پلیس راهور و واکاوی ربوی بودن بانک ها در گفتگو با دکتر بیژن عبدی اقتصاددان بررسی خواهد شد.

سوال نظرسنجی برنامه این هفته نیز به این شرح است: باتوجه به تلفات بالای حوادث رانندگی، آیا موافقید میزان جرایم رانندگان خطرساز افزایش یابد؟ ۱٫بله  ۲٫خیر

برای شرکت در این نظرسنجی عددگزینه مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحیدآتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی از این شبکه پخش می شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل