گلونی

برگزاری تور رایگان طبیعت‌گردی در دورود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدباقر فهیم‌نیا با بیان این خبر گفت: تور طبیعت‌گردی شهرستان دورود با همکاری شهرداری دورود در تعطیلات نوروز آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت. مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دورود افزود: هدف از این اقدام ابتدا معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان دورود به هموطنان و نیز ماندگاری گردشگر در استان لرستان است. فهیم‌نیا گفت: این تور با استقبال پرشور گردشگران مواجه شده است به گونه‌ای که هر روز بر تعداد مشتاقان افزوده می‌شود.

وی دیگر اقدامات نمایندگی شهرستان دورود در ایام نوروز ۹۵ را اینگونه برشمرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان دورود با بیش از ۴۰ غرفه، اجرای برنامه جنگ شادی همه روزه از ساعت ۵ تا ۷ عصر در محل نمایشگاه نوروزی با همکاری شهرداری دورود شامل اجرای موسیقی محلی سرنا و دهل، نمایش طنز، مسابقه، توزیع بروشور، کتابچه معرفی جاذبه‌های شهرستان، نقشه راهنمای گردشگری و دیگر اقلام تبلیغاتی در بین مسافران و…

فهیم‌نیا در پایان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا تاریخ ششم فروردین حدود ۸ هزار نفر در واحدهای اقامتی و مراکز اسکان شهرستان دورود اقامت داشته‌اند و بیش از ۳۰ هزار نفر از اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی این شهرستان بازدید نموده‌اند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل