گلونی

دکوپاژهای مرجع رونمایی می‌شود

دکوپاژهای مرجع با حضور محمد گذرآبادی و محمد ارژنگ رونمایی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم رونمایی جلد دوم کتاب دکوپاژهای مرجع با عنوان «دکوپاژ صحنه‌های گفت‌وگو» روز یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵ با حضور محمد ارژنگ مترجم کتاب و محمد گذرآبادی، مدرس و مترجم سینما برگزار می‌شود.
مجموعه‌ی دو جلدی دکوپاژهای مرجع، تنها منبع به زبان فارسی‌ست که به دکوپاژ صحنه‌های سینمایی به صورت تخصصی می‌پردازد. جلد نخست این کتاب که با استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید، مسبب انگیزه‌ی ارژنگ برای ترجمه‌ی جلد بعدی شد که منحصراً به دکوپاژ صحنه‌های گفت‌وگو می‌پردازد و از این حیث در میان منابع فارسی در نوع خود بی‌سابقه است.
در جلسه‌ی رونمایی این کتاب، محمد گذرآبادی سخنرانی خواهد کرد که خود مترجم، نویسنده و مدرس فیلمنامه نویسی‌ست، و پارسال برنده‌ی جایزه‌ی بهترین تألیف کتاب سال سینما برای کتاب «فرهنگ فیلمنامه» شد.
محمد ارژنگ فارغ‌التحصیل دانشگاه صدا و سیماست و ساخت هشت فیلم کوتاه، یک سریال تلویزیونی و چندین مجموعه‌ی مستند و همچنین  فیلمبرداری بیش از شانزده فیلم کوتاه را در سابقه‌ی کاری‌اش دارد. از ترجمه‌های او تا کنون سه جلد کتاب به چاپ رسیده و دو جلد از دیگر ترجمه‌های وی زیر چاپ است.
مراسم رونمایی کتاب دکوپاژهای مرجع ۲ (دکوپاژ صحنه‌های گفت‌وگو)، روز یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۶ در مرکز فرهنگی تفریحی پایپار واقع در اتوبان شیخ فضل‌الله غرب، ابتدای بزرگراه تهران- کرج، بعد از برج ماهان، خروجی میدان رحمانی، شهرک آپادانا، ضلع شمال شرقی میدان رحمانی، برگزار می‌شود و حضور در آن برای کلیه‌ی علاقه‌مندان آزاد است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل