گلونی

فرار از زندان٢ در فرهنگ‌سرای نیاوران

نمایش فرار از زندان٢ روز چهارشنبه ١٨ فروردین با حضور اصحاب رسانه از ساعت ٢٠ در سالن گوشه، فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش فرار از زندان٢ به کارگردانی و نویسندگی عباس عبدالله‌زاده، آهنگسازی میرامیر میری و طراحی لباس مهدی شاه‌میریان با ٢٢ اجرا در نیاوران به روی صحنه می‌رود و نخستین اجرای این گروه به خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها اختصاص خواهد داشت.

عبدالله زاده در خصوص این نمایش عنوان داشت: “فرار اززندان ٢” نمایش‌نامه‌ای‌ست با کاراکترهایی محدود. در این نمایش کمدی دو بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند که نقش «ستار» را مقداد اسلامی و نقش «جاوید» را افشین غیاثی عهده‌دار هستند.

وی در مورد موضوع این نمایش بیان داشت: قصه راجع به دو زندانی افغان است که به دلیل یک سوء‌تفاهم، توسط سربازان آمریکایی دستگیر و زندانی می‌شوند و حدود ٧ سال را در زندان به سر می‌برند تا اینکه تصمیم می‌گیرند از زندان فرار کنند.

کارگردان این نمایش اضافه کرد: این نمایش روز ١٨ فروردین ماه برای اصحاب رسانه برای اولین بار اجرا می‌شود و از ١٩ فروردین تا ١٧ اردیبهشت برای مخاطبان به روی صحنه خواهد رفت.

 گفتنی است علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می‌توانند ازطریق سایت تیوال و گیشه فرهنگ‌سرای نیاوران اقدام نمایند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل