اجرائی‌شدن سیاست‌های محیط زیست در سال ۹۵

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای مدیران ستادی و استانی این سازمان گفت: سال ۱۳۹۵ باید سالی توام با پیشرفت و اجرایی شدن و توسعه سیاست‌های محیط زیست در سطح کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای مدیران ستادی و استانی این سازمان که مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در آن مشارکت داشتند ضمن تاکید بر این موضوع که سال ۱۳۹۵ باید سالی توام با پیشرفت و اجرایی شدن و توسعه سیاست‌های محیط زیست در سطح کشور باشد، گفت: دستیابی به این مهم جز از طریق تلاش و همکاری ستاد و استان در رده‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی صورت نمی‌پذیرد.

معاون رئیس جمهور با یادآوری پیچیدگی مسائل محیط زیست و چالش‌ها و بحران‌های این حوزه، خاطرنشان کرد: همکاری و جلب مشارکت بخش‌های مختلف، مردم و بخش خصوصی منجر به ایجاد ظرفیت‌هایی بزرگ برای حل بهتر چالش‌ها و مشکلات خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اشاره‌ای هم به دیپلماسی مثبت محیط زیست و همکاری‌های خوب بین‌المللی در این عرصه داشت و خواستار بهره‌گیری بیشتر ادارات حفاظت محیط زیست استان‌ها از این ظرفیت‌ها و تفاهم‌نامه‌ها شد.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی نیز از رهگذر همکاری‌های بین‌المللی برای سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد شده که به‌ویژه در زمینه آموزش و پژوهش بسیار کاربردی و موثر است.

پایان پیام

کد خبر : 15529 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15529
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات