عاشقانه‌های زاگرس در تالار وحدت طنین‌انداز می‌شود

عاشقانه‌های زاگرس در تالار وحدت طنین‌انداز می‌شود

کنسرت گروه موسیقی «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور، ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  سامان علیپور سرپرست این گروه، درباره جزئیات برنامه پیش رو گفت: این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود. در بخش اول قطعاتی در دستگاه‌های چهارگاه و همایون و در بخش دوم نیز دستگاه‌های ماهور و شور اجرا خواهد شد.

عاشقانه‌های زاگرس در تالار وحدت طنین‌انداز می‌شود

همچنین تصانیف منتخب اجرایی را با عنوان “عاشقانه‌های زاگرس” نام‌گذاری کردیم. ترانه‌های فولک ادبیات غنایی موسیقی لرستان و بازآفرینی چند آثار دیگر اجرا خواهند شد.

برخی از آثار از خودم و برخی دیگر از آثار گروه می‌باشد که تنظیم جدیدی بر روی آنها انجام شده و تقریبآ حالت ارکستر ایرانی گرفته است.

وی پیرامون معرفی نوازندگان گروه «آوای پارسیان» گفت: اعضای گروه کمی دچار تغییر شده و احتمالا با برخی اعضای جدید روی استیج خواهیم رفت.

این خواننده افزود: قرار بود در این اجرا, برنامه رونمایی آلبوم جدیدم را نیز برگزار کنیم که با آن موافقت نشد و قرار هست رونمایی به روز دیگری موکول شود و احتمالا در فصل بهار مراسمی خواهیم داشت.

سرپرست گروه «آوای پارسیان»در پایان از سایر فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تدریس موسیقی هستم و همین طور چند کنسرت و فستیوال در خارج از کشور پیش روی داریم. به احتمال زیاد تیرماه سال جاری نیز اجرایی در کردستان عراق خواهیم داشت.

همچنین به یک فستیوال در سوئد دعوت شده‌ایم. دعوت‌نامه‌ها برای ما رسیده است و فعلآ منتظر روادید اعضای ارکستر هستیم.

شایان به ذکر است علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت این گروه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

 

پایان پیام

کد خبر : 15908 ساعت خبر : 11:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15908
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

درود بر سامان علیپور و گروه هنرمندشون
امیدوارم سالن مملو از جمعیت بشه کنسرت های ایشون بسیار شاد و جذاب هست