پلمپ یک پذیرایی میا‌ن‌راهی در استان البرز

پلمپ یک پذیرایی میا‌ن‌راهی در استان البرز

آقای احمد ترکاشوند معاون گردشگری و قایم مقام دبیر ستاد خدمات سفر استان البرز از پلمب یک واحد متخلف خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی یک واحد پذیرایی میا‌ن‌راهی در محور کرجچالوس٬ به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی٬ تداخل صنفی٬ عرضه بنزین قاچاق و فروش مواد غذایی فاسد از سوی اعضای کمیته تلفیقی نظارت و بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز و با حضور قاضی  تعزیرات حکومتی  پلمب شد و پرونده تخلفات صورت گرفته برای بررسی وصدور رای نهایی به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

پلمپ یک پذیرایی میا‌ن‌راهی در استان البرز

استان البرز سی و یکمین استان ایران است. در جلسهٔ هیئت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ لایحهٔ تأسیس این استان تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد. در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۸۹/۴/۷ استان البرز به‌طور رسمی شکل گرفت. در این طرح پیشنهادی کرج به عنوان مرکز استان در نظر گرفته شده‌است. این شهر در ۲۰ کیلومتری غرب تهران و در حوزهٔ استحفاظی استان تهران قرار گرفته بود که با جمعیتی بالغ بر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶ نفر، چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌گردد.

در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ با حضور وزیر کشور، استانداری البرز رسماً شروع به فعالیت نمود. عیسی فرهادی به‌عنوان نخستین استاندار البرز انتخاب شده‌بود. آیت الله خامنه ای[۱۰] درمهرماه ۱۳۹۲ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی را به عنوان اولین نماینده ولی فقیه در استان البرز انتخاب کرد.

پایان پیام

کد خبر : 15167 ساعت خبر : 3:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15167
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات