گلونی

آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی خرم‌آباد

استاندار لرستان گفت: آزادسازی ۵۰ واحد تجاری حریم امامزاده زید بن علی خرم‌آباد با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و استانداری لرستان از ۱۵ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند در جلسه آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی خرم‌آباد اظهار داشت: آزادسازی ۵۰ واحد تجاری حریم این امامزاده با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و استانداری لرستان از ۱۵ خرداد آغاز می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تخریب ۵۰ واحد تجاری حریم زید بن علی را ۲. ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از این اعتبار توسط استانداری و مابقی آن را اداره کل اوقاف و امور خیریه تامین می‌کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه عملیات تخریب و خاکبرداری واحدهای تجاری حریم امامزاده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی انجام می‌شود گفت: پس از خاکبرداری شهرداری مکلف است که عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی حریم آزاد شده را انجام دهد.

بازوند با بیان اینکه آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی یک مطالبه مردمی است و مردم انتظار دارند که حریم این امامزاده هر چه سریع‌تر آزاد شود تصریح کرد: باید تا زمان شروع عملیات تخریب تمام امور قضایی مربوط به واحدهای تجاری رفع شوند.

وی بیان کرد: در مرحله دیگر آزادسازی حریم امامزاده زید بن علی استانداری یک‌سوم از اعتبار مورد نیاز برای تخریب ۴۰ واحد تجاری را تامین و اداره کل اوقاف هم باید دو‌سوم مابقی را متقبل شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل