گلونی

اجرای ارکستر شهرداد روحانی تمدید شد

اجرای ارکستر شهرداد روحانی تمدید شد

با توجه به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان، از اجرای کنسرت «ارکس‌تر سمفونیک تهران» به رهبری شهرداد روحانی در تالار وحدت، اجرای این کنسرت دوشنبه ۱۷خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به علت استقبال علاقه مندان و تمام شدن سریع بلیت‌های اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری شهرداد روحانی در چهارشنبه ۵ خردادماه به این سبب و برای رضایت مخاطبان و علاقه‌مندان، اجرای این کنسرت دوشنبه ۱۷ خردادماه تمدید شد.

روحانی در این کنسرت چهار قطعه را اجرا خواهد کرد؛ کنسرتو پیانو شماره ۲ راخمانینف، اورتور اگمونت بتهوون، سوئیت باله فندق شکن چایکوفسکی و برودین (پرنس ایگور) با همراهی گروه کر رپرتوار ارکس‌تر سمفونیک در این اجرا را تشکیل می‌دهد.

اجرای ارکستر شهرداد روحانی تمدید شد

کنسرت «ارکستر سمفونیک تهران» روز دوشنبه ۱۷ /خردادماه، ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

شهرداد روحانی در ۶ خرداد ۱۳۳۳ در رشت به دنیا آمد. در برخی متون، نام وی به صورت «شهداد» نیز آمده‌است. پدرش رضا روحانی موسیقیدان بود. روحانی از ۵ سالگی شروع به فراگیری موسیقی کرد و در سن ۱۰ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و پس از اتمام تحصیلات در هنرستان موسیقی ملی به قصد ادامه تحصیل در رشته موسیقی عازم وین شد. هما فریمانی مهندس معمار و اهل مشهد همسر شهرداد روحانی است. سارا و سینا فرزندان این زوج هستند.

برادران وی «انوشیروان روحانی»، «اردشیر روحانی» و «شهریار روحانی» نیز از موسیقی‌دانان مطرح ایرانی هستند.

شهرت روحانی بیشتر به دلیل تنظیم و رهبری ارکستر کنسرت یانی است که به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک (به انگلیسی: Royal Philharmonic Orchestra) در فضای باز درپارتنون واقع در آتن پایتخت یونان انجام شد. این کنسرت تحسین و نقد بینندگان را در پی داشت که به پربیننده‌ترین برنامهٔ پخش شده از تلویزیون در آمریکا، و دومین موزیک ویدئوی پرفروش در تاریخ جهان پس از موزیک ویدیوی «تریلر مایکل جکسون» تبدیل شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل