گلونی

استفاده از ظرفیت بانوان در قالب تشکل‌های مردم‌نهاد

معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که سازمان‌های مردم نهاد مورد تأکید دولت هستند، گفت: می‌توان در قالب تشکل‌های مردم نهاد، خیلی از بانوان را با سلیقه‌های مختلف گرد هم آورد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدسعید شاهرخی در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات حوزه بانوان استان و با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی و سیاسی استان برگزار شد، گفت: ارزش و جایگاه انتخابات برای ما مهم است، همچنین حضور مردم در سرنوشت خودشان فرصت استثنایی، قابل‌توجه و ظرفیت عظیمی است که در قانون اساسی ما وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که چیزی که فرصت توسعه را از مردم و کشور می‌گیرد بی‌تفاوتی است، عنوان کرد: میانگین مشارکت مردم استان در انتخابات نسبت به میانگین کشوری بالا‌تر بوده است، و شور و اشتیاق مردم در هر دو مرحله برگزاری انتخابات، نسبت به دیگر نقاط کشور مثال‌زدنی بود، فارغ از نتیجه به دست آمده، موضوع اصلی انتخابات حضور مردم بوده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: در این انتخابات بانوان یکی‌از پایه‌های اصلی کار بودند.

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین رویکرد دولت راستگویی و صداقت است، اظهار کرد: ما نمایندگان منتخب مردم در استان را حمایت می‌کنیم تا اهداف بلند دولت تدبیر و امید در مباحث مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی محقق شود.

شاهرخی بیان کرد: هر ۹ نفر که رأی آورده‌اند نمایندگان استان و نمایندگان ملی ما هستند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم که باری را از دوش مردم بردارند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این‌که در حوزه بانوان پتانسیل خوبی را داریم، اظهار کرد: سزاوار است بستری را فراهم کنیم که بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم که راه آن برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی‌هاست.

وی تأکید کرد: برگزاری مستمر این نشست‌ها می‌تواند راهکارهای خوبی را در حوزه بانوان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف به‌وجود بیاورد.

شاهرخی با اشاره به این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد مورد تأکید دولت هستند، گفت: می‌توان در قالب تشکل‌های مردم نهاد، خیلی از بانوان را با سلیقه‌های مختلف گرد هم آورد و از این ظرفیت عظیم در راستای فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی استفاده کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل